کد خبر: ۶۸۳۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹ 23 November 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، تمامی تیم های فنی و تعمیرات شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد به حالت آماده باش درآمدند.
به گزارش روابط عمومی آبفار، سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای از احتمال طغیان سیل و آبگرفتگی در استان های غرب و جنوب غرب و از جمله استان کهگیلویه و بویراحمد هشدار داد.
فیض اله پاسره در این باره اظهار داشت: به محض اطلاع از وضعیت جوی و هشدارهای سازمان هواشناسی، تمامی اکیپ های تعمیرات، فنی و مدیران ستادی و شهرستانی شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد به حالت آماده باش درآمدند.
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان با اشاره به اهمیت آبرسانی به عنوان خدمتی لحظه ای تصریح کرد: همه مدیران شهرستانی و استانی این شرکت برای خدمت بهتر به مردم و مقابله با حوادث احتمالی به حالت آماده باش درآمدند و هیچ کدام از مسئولان شرکت حق خروج از استان را تا عادی شدن شرایط ندارند.
پاسره گفت: در برخی نقاط صعب العبور شهرستان بویراحمد و دنا و البته نقاط پر بارش شهرستان های گرمسیری با مشکلاتی روبرو هستیم اما با همین نیرو و امکانات هرچند محدود، برای خدمت به روستائیان عزیز استان لحظه ای دست از تلاش برنمیداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار