بخشدار سرفاریاب در گفتگو با تابناک
در پی بارش های خوب روز گذشته تاکنون ، بسیاری از مسیل ها شاهد وقوع سیلاب هایی بوده است و برخی راه های روستایی استان هم مسدود شده است.
کد خبر: ۶۸۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶ 24 November 2018
در پی بارش های خوب روز گذشته تاکنون ، بسیاری از مسیل ها شاهد وقوع سیلاب هایی بوده است و برخی راه های روستایی استان هم مسدود شده است.
بخشدار سرفاریاب در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد از قطعی راه ارتباطی برخی روستاهای این بخش خبر داد و گفت : در پی بارش های روز گذشته تاکنون راه روستاهای ، بید انجیر ، دورک ها ، تنگ عنا و برخی روستاهای حوزه دهستان زیلایی به دلیل بارش شدید باران و ریزش مسدود می باشد.
 
مسیر جوخانه مسدود نیست / مسافران بدون تجهیزات کامل مسافرت نکنند
 
آتش سودا افزود : از شب گذشته در برخی مناطق از جمله محدوده راه های شهرستان چرام به یاسوج در منطقه سادات بارش خفیف برف داشته ایم که خوشبختانه با حضور به موقع مسئولین راهداری مسیرها باز نگه داشته شده است.
وی گفت : در برخی محدوده های مسیر یاد شده ریزش هایی درون جاده وجود داشته که مامورین راهداری با تلاش های شبانه روزی مانع انسداد این مسیر شده اند که از آن ها تقدیر و تشکر ویژه داریم.
آتش سودا در خصوص بازگشایی راه های روستایی بخش گفت : طی تماسی که با مسئولین راهداری داشته ایم ، خوشبختانه قول مساعد برای اعزام دستگاه های بازگشایی راه های روستایی در اولین فرصت ممکن به منطقه را داده اند که از همکاری های این عزیزان کمال تقدیر را دارم.
بخشدار سرفاریاب همچنین به کسانی که قصد تردد از محور سپیدار - باغچه جلیل - سرفاریاب را دارند خواست با توجه به ادامه دار بودن بارشها و احتمال شدت گرفتن این بارش ها و یا احتمال بارش برف در گردنه ها ، حتما تجهیزات ایمنی زمستانی همراه خود داشته باشند ضمن اینکه حتما از سالم بخاری ، برف پاک کن ها ، چراغ های مه شکن و دیگر تجهیزات خودرو اطمینان کامل داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
ای خدا...... شما مسئولین کی میخواید بفهمید که اسم را نمیشه به فارسی برگردوند ... مثلا اسم جخونه چه مشکلی داره که توی تابلوها و خبرها میگید جوخانه ؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار