فوری
جانشین فرماندهی انتظامی چرام با درخواست از مردم برای عدم توجه به شایعات از تلاش پلیس برای دستگیری قاتل و یا قاتلین خبر داد.
کد خبر: ۶۸۳۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 24 November 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد سرهنگ تراب جانشین فرماندهی انتظامی چرام عصر امروز در جمع خبرنگاران از کشته شدن کارمند منابع طبیعی این شهرستان در جلوی منزلش خبر داد.

وی گفت: متاسفانه امروز ساعت 2 بعدازظهر این کارمند منابع طبیعی چرام جلوی منزل خود با سلاح گرم مورد اصابت قرار گرفت و بعد از انتقال به مرکز درمانی بر اثر شدت جراحات وارده درگذشت.

این مسؤول افزود: اقدامات اولیه برای نجات جان وی موثر واقع نشد.

جانشین فرماندهی انتظامی چرام با درخواست از مردم برای عدم توجه به شایعات از تلاش پلیس برای دستگیری قاتل و یا قاتلین خبر داد.
انگیزه قتل مشخص نیست
مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد از قتل یکی از کارمندان منابع طبیعی شهرستان چرام خبرداد.
"غلامحسین حکمتیان اصل" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: این کارمند منابع طبیعی ظهر امروز شنبه، سوم آذر ماه هنگام برگشت از محل کار جلوی منزل شخصی خود توسط فرد یا افراد ناشناس به قتل رسید.
وی اظهارکرد: مقتول بوسیله اسحله به قتل رسید اما هنوز نوع اسلحه مشخص نیست و از سوی دستگاههای مربوطه در حال بررسی و تحقیقات است.
مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص علت حادثه اضافه کرد: هنوز علت و انگیزه قتل مشخص نیست و توسط دستگاههای مربوطه در حال بررسی است.
برچسب ها: قتل ، منابع طبیعی ، چرام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ابوذر خردمند گوهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
از نیروی های امنیتی خواهانیم که قاتل رادستگیر وبه سزای اعمالش برساند
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
اسلحه را به پسر 15 ساله هم بدهی میتواند اینگونه آدم بکشد. کشتن، هنر نیست و اینگونه کشتن عین پستی است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار