کد خبر: ۶۸۳۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳ 24 November 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در پی حادثه تیراندازی و قتل کارمند منابع طبیعی شهرستان چرام به دست فرد یا افراد ناشناس ، عدل هاشمی پور نماینده مردم شهرستات های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز تسلیت از خاتواده مقتول خواست به جهت گرامیداشت ولادت پیامبر از انجام اقدامات شتابزده و احساسی خودداری نمایند.
متن کامل پیام عدل هاشمی  
بسم الله الرحمن الرحیم

«انا لله و انا الیه راجعون »

در آستانه میلاد مسعود حضرت رسول اکرم (ص) و فرزند خلفش حضرت امام جعفر صادق (ع) خبر ناگوار درگذشت دکتر مسعود نیکبخت موجب تألم و تأثر فراوان گردید.
بی شک فقدان انسانهای مومن، خدوم،  متعهد و اخلاق مدار، ضایعه ای دردناک و تحمل آن جز با توسل به آیات الهی ممکن نیست. 
اینجانب در نهایت تألم و تأثر مصیبت وارده را به محضر شریف خانواده گرامی، مجموعه کارکنان منابع طبیعی و همه ی بستگان نسبی و سببی تسلیت عرض می نمایم .
برای آن عزیز به معبود پیوسته غفران و رحمت واسعه الهی و برای جمیع بازماندگان صبر و شکیبایی از خداوند سبحان مسئلت دارم.
رجاء واثق دارم که به محض وقوع حادثه، نیروهای خدوم امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی و قضایی پیگیر موضوع هستند لذا از این نیروهای زحمتکش و دلسوز مصرانه خواهانم که حساسیت لازم و تسریع درانجام وظایف را بصورت جدی، ویژه و تمام وقت در دستور کار قرار دهند و هرچه سریع تر عامل یا عاملین حادثه را جهت اجرای عدالت به دست قانون بسپارند.
از طرفی برادرانه و متواضعانه از خانواده داغدار و بزرگ منش نیکبخت به خصوص بزرگان و جوانان انتظار دارم به احترام آن پیامبر مهربانی و رحمت و تأسی از منویات آن امام همام،  موضوع را با حفظ آرامش، صرفا از مبادی قانونی پیگیری نموده و ضمن همکاری لازم با مأموران مربوطه، از هر گونه حرکت احساسی و شتابزده خودداری نمایند. 
به شما مردم فهیم اطمینان می دهم در کمترین زمان ممکن علت این حادثه بررسی و قانون اجرا می گردد.
خاطر محزون تان را به آیه شریفه ی «ان الله مع الصابرین»  تسلی و تسکین می دهم.
ان شاءالله.

                       عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار