مدیر بحران فرمانداری کهگیلویه مطرح کرد؛
مدیر بحران فرمانداری کهگیلویه اظهار داشت: امیدواریم با تلاش و تدبیر استاندار و نیز مدیر کل جوان و پر تلاش مدیریت بحران استان، اعتبارات مناسبی جهت رفع مشکلات حوزه حوادث شهرستان کهگیلویه در سال 97 پیش بینی و تامین اعتبار شود.
کد خبر: ۶۸۳۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۵ 25 November 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، صبح امروز جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کهگیلویه به صورت اضطراری و با حضور اعضای این ستاد در سالن کنفرانس فرمانداری دهدشت برگزار شد.

مدیر بحران فرمانداری کهگیلویه اظهارداشت: با توجه به وضعیت توپوگرافی شهر دهدشت که کاسه ای مانند است و از تمامی نقاط اطراف شهر آبهای سطحی و روان آب ها را جذب می کند، بر همین اساس احداث سیل بند برای شهر دهدشت بسیار ضروری است.

وی افزود: برای احداث سیل بند و نیز اجرای طرح، بالغ بر 100 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

سرتیپ خادمی ابراز داشت: در سال ۹۶ نزدیک به 40 میلیارد ریال از محل ماده ۱۲ (اعتبارات حوادث) اختصاص داده شد که پروژه ها براساس اولویت به مرکز استان ارسال شدند.

وی ادامه داد: از این میزان، حدود ۳۳ درصد به صورت اوراق بها دار تخصیص یافت که باتوجه به شرایط کشور و استان با محدودیت های زیادی روبرو بودیم.

این مسئول عنوان کرد: این میزان اعتبار شامل تمامی دستگاه های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان بوده است.

مدیر بحران فرمانداری کهگیلویه در پایان صحبت های خود گفت: امیدواریم با تلاش و تدبیر استاندار و نیز مدیر کل جوان و پر تلاش مدیریت بحران استان، اعتبارات مناسبی جهت رفع مشکلات حوزه حوادث شهرستان کهگیلویه در سال 97 پیش بینی و تامین اعتبار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار