کد خبر: ۶۸۳۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۷ 26 November 2018
نماينده مردم گچساران و باشت در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه یک سال و هفت ماه دیگر من نماینده این شهرستان هستم، گفت: آن قدر بخیل نیستم که اگر کسی ایده و یا راهکاری به من ارائه بدهد آن را بیان نکنم.

به مناسبت میلاد رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق مراسم جشنی با حضور نماینده مردم گچساران و باشت، فرمانداران گچساران و باشت، مسوولان استانی و شهرستانی و اقشار مردم در سالن پدخندق گچساران برگزار شد.

 غلامرضا تاجگردون در بخشی از سخنان خود در مراسم میلاد رسول اکرم (ص) اظهار کرد: ما به دنبال سهم خواهی نیستیم.

 وی با بیان اینکه یک سال و هفت ماه دیگر من نماینده این شهرستان هستم، افزود: آن قدر بخیل نیستم که اگر کسی ایده و یا راهکاری به من ارائه بدهد آن را بیان نکنم.

 نماینده مردم گچساران و باشت با بیان اینکه تا آنجایی که بتوانم از مردمان دیارم حمایت خواهم کرد، افزود: عمر دست خداوند است و تا آنجایی که بتوانم تلاش خواهم کرد.

 تاجگردون  با بیان اینکه یک روز به بنده گفته می شود که تو گفته‌ای با روحانی به جهنم می‌روم اما با این ها  به بهشت نمی‌روی، ابراز کرد: آن موقع این سخنان را به من زدند  و گفتند ما بهشتی هستیم و آنها جهنمی هستند و ما حسینی هستم و آنها یزیدی هستند.

وی با بیان اینکه یک دسته و گروه هستند که به مصلحت دین‌داری می‌کنند، عنوان کرد: گروه دوم کسانی هستند که دین را با معرفت کسب می‌کنند و سعی می‌کنند دین را بفهمند و درک کنند و گروه سوم کسانی هستند که دوست دارند دین را تجربه کنند و بفهمند دین یعنی چه؟بستگی دارد ما کدام یک از این گروه‌ها باشیم و هیچ ایرادی هم ندارد.

 تاجگردون با بیان اینکه دین ما و کتاب ما همه یکی هستند و دین ما مخالف شادی نیست، خاطرنشان کرد: در مکتب دین آموخته‌ایم که انتقادگران و مخالفان را تحمل کنیم.

 نماینده مردم گچساران و باشت ادامه داد: از مسوولان شهرستان، براداران بسیجی و تبلیغات اسلامی این تقاضا را دارم که این مسائل را در شهرستان کنترل کنند.

تاجگردون با بیان اینکه پس خود را نباید انقلابی دانست و دیگران را ضد انقلاب، افزود: یک سال و هفت ماه دیگر نماینده این شهرستان هستم و هر ایده و طرحی و روشی که معضلات اجتماعی این شهرستان را کاسته و بتواند توسعه و آبادانی و آینده فرزندان شهر و دیارم را بهبود ببخشد و ایده ها را عملی کند به دیده منت پذیرا هستم و لو از نظر سیاسی مخالف هم باشیم.

 نماینده مردم گچساران و باشت ادامه داد: مظلومت آن پیرمرد و پرزنی باباکلانی و مشکلات در بافت فرسوده دوگنبدان را می‌شنوم و تا زمانی که  فریاد مظلومیت آنها را می شنوم در خدمت آنها خواهم بود.

 وی خاطرنشان کرد: بدانید این حق مردم است و نباید بگذاریم دوباره این حق ها در پستوها مخفی شوند./فارس


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار