کد خبر: ۶۸۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱ 26 November 2018
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به مکتب های جعلی وهابیت، طالبان و داعش گفت: این فرقه و مکتب ها توسط کشورهای غربی برای ضربه زدن به اسلام ساخته شده اند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ حمید خرمدل یکشنبه شب در جشن «نسیم رحمت» در حسینه ثارالله دهدشت ،اظهار داشت: هدف کشورهای غربی و استکبار از به وجود اوردن این مکاتب جعلی زشت جلوه دادن چهره نورانی دین اسلام است.
وی با اشاره به اینکه اسلام در همه قاره ها روز به روز در حال گسترش است افزود: هدف از بوجود آوردن داعش توقف دین اسلام در کشورهای مختلف بوده است.
خرمدل اضافه کرد: امروزه طنین صدای دلنشین دین اسلام بیش از گذشته باعث تحقیر استکبار جهانی شده است.
وی زمان فروپاشی حکومت های استکباری را نزدیک دانست و گفت: امروزه پیام صلح و دوستی دین اسلام به همه کشورهای جهان صادر شده است.
خرمدل با اشاره به دشمنی و تحریم ها ظالمانه کشورهای غربی بویژه امریکا علیه انقلاب اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی به برکت تفکر بسیجی روز به روز با غلبه بر مشکلات و تحریم ها نقشه های شوم دشمنان را خنثی می کند.
وی یکی از اهداف اصلی دشمنان را تغییر دادن تفکر انقلابی مردم ایران دانست و افزود: انقلاب 40 ساله ایران به حکومت 400 ساله مهدی موعود متصل است.
جشن نسیم رحمت با حضور پرشور مردم و بسیجیان با همکاری هیأت راهیان کربلا،بسیج دانشجویی و پایگاه شهید عادلزاده در حسینیه ثارالله دهدشت برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار