معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خبر داد
کد خبر: ۶۸۴۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵ 26 November 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از شانزدهمین مورد اهداء عضو استان در سال جاری خیر داد و افزود: خانم صنوبر مرادی مهر۳۵ ساله ساکن گچساران که هفته گذشته دچار سکته مغزی  شده و در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهید رجایی گچساران بستری  بود با اهداء اعضاء بدن خود به چند بیمار جان دوباره بخشید.
دکتر سبز در ادامه ضمن عرض تسلیت برای خانواده این مرحومه گفت :خانواده نوع دوست و فداکار این مرحومه با اعلام رضایت جهت  برداشت اعضاء این بانوی فداکار،فصل دیگری از روحیه ایثار و فداکاری مردمان این دیار را به نمایش گذاشتند. امیدوارم پروردگار متعال روح آن مرحومه را قرین شادی و ارامش ابدی نموده و به بازماندگان نیز صبر جزیل عطا فرماید.
سید سینا سعیدی مسئول تیم فراهم آوری پیوند دانشگاه علوم پزشکی یاسوج جزئیات بیشتری از این عمل خدا پسندانه را تشریح کرد و گفت:این مرحومه در تاریخ ۲۷ آبان بدلیل سکته مغزی  در بخش ICU بیمارستان شهید رجایی گچساران بستری شد اما تلاش های پزشکان برای نجات جان وی کارساز نبود و بیمار دچار مرگ مغزی شد.
سعیدی ادامه داد:  سرانجام در سحرگاه دوشنبه ۵ اذر ماه ۹۸ و با همکاری تیم پیوند اعضاء دانشگاه علوم پزشکی شیراز، کلیه ها ،قرنیه ها و  کبد  از بدن مرحومه برداشت و برای پیوند به بیماران نیازمند به مرکز پیوند اعضاء ابوعلی سینا  شیراز منتقل شد تا به بیماران نیازمند زندگی دوباره ای بخشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار