کد خبر: ۶۸۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵ 27 November 2018
 بخشدار سرفاریاب گفت: با توجه به کوهستانی بودن منطقه بر اثر بارش‌های چند روز اخیر راه ارتباطی ۱۵ روستای بخش سرفاریاب مسدود شده و بر اثر ریزش سنگ تردد در این مسیرها مشکل است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چرام، بارش باران در چند روز گذشته موجب جاری شدن آب رودخانه‌ها مسدود شدن برخی از جاده‌های روستایی و عشایری شهرستان چرام شده است.

خلیلی یکی از اهالی منطقه بیدانجیر از توابع بخش سرفاریاب شهرستان چرام در تماس تلفنی با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: به دلیل بارندگی‌های اخیر و ریزش سنگ راه ارتباطی اهالی منطقه بیدانجیر مسدود شده و اهالی این روستا برای تردد مشکل دارند.

وی افزود: در این منطقه روستاهای تل سیاه، چال باغ علیا، چال باغ سفلی، ده اسکندری، آب قنات، چل تاک و اندرون قرار دارند که اهالی همه این روستاها به دلیل ریزش سنگ و مسدود شدن راه ارتباطی با مشکل تردد روبرو هستند.

خلیلی ادامه داد: متاسفانه برق این روستاها نیز در این چند روز قطع شده که این امر مشکلات زیادی را برای مردم این روستاها ایجاد کرده است و از مسولان می‌خواهم که هر چه سریعتر به فریاد مردم این منطقه برسند.

بخشدار سرفاریاب در این رابطه گفت: با توجه به کوهستانی بودن منطقه بر اثر بارش‌های چند روز اخیر راه ارتباطی 15 روستای بخش سرفاریاب مسدود شده و بر اثر ریزش سنگ تردد در این مسیرها مشکل است.

غلامحسین آتش سودا با شاره به کمبود امکانات در این بخش افزود: با شهرداری چرام و اداره کل راهداری استان برای تامین دو دستگاه لودر هماهنگی لازم صورت گرفته و به زودی برای بازگشایی راه های ارتباطی اقدام می‌شود.

 منطقه بید انجیر بخش سرفاریاب داری 76 خانوار و بخش سرفاریاب با جمعیت بیش از 10 هزار نفر در هفت کیلومتری شهر چرام و 160 کیلومتری یاسوج قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار