دستگاه قضایی استان پیرو اطلاعیه شماره ۱ اطلاعیه شماره ۲ را هم در تکمیل اطلاعیه قبلی منتشر نمود .
کد خبر: ۶۸۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸ 29 November 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در پی برخی برخوردهای دستگاه قضایی با برخی مدیران و افرادی که در موضوعات اداری و اقتصادی تخلفاتی انجام داده اند ، فضای رسانه ای استان متاثر از این اتفاقات در موافقت ، تایید و یا انتقاد از این دستگاه قرار گرفته است. معاونت فرهنگی این دستگاه با صدور اطلاعیه شماره ۱ (اینجا) به این اتفاقات واکنش نشان داد.
دستگاه قضایی استان پیرو اطلاعیه شماره ۱ اطلاعیه شماره ۲ را هم در تکمیل اطلاعیه قبلی منتشر نمود .
متن اطلاعیه شماره ۲
پیرو اطلاعیه شماره ۱ به اطلاع امت حزب الله می رساند این امر بدیهی است که بقا و تداوم و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون ،مرهون خون پاک شهیدان گلگون کفن و زحمات و خدمات امت شهید پرور حاضر در صحنه ، مدیران پاک سرشت و بعضا گمنام دستگاههای اجرایی ، سربازان گمنام امام زمان (عج) ،بسیج همیشه در صحنه و سپاه قهرمان و نیروی انتظامی سخت کوش بوده و اگر دستگاه قضایی در سطح استان توفیقاتی داشته،مرهون تلاشهای مجاهدانه این نهادها و مسوولین دلسوز و انقلابیشان بوده است. صد البته بیان مطالب بیانیه شماره ۱ نافی تلاشهای نیروهای مجاهد و انقلابی نیست بلکه مفهوم ان این بوده که مردم عزیز باید از تمامی نهادها و ارگانها و حتی قوای سه گانه بر اساس منویات نورانی ولی فقیه زمان حضرت امام خامنه ای (دام ظله)مطالبه گری منصفانه داشته باشند .

قطعاً مردم عزیز می دانند که ارتباط قوی و مداوم و برادرانه فرزندانشان در قوه قضاییه و سپاه و ناجا و وزارت اطلاعات تضمین کننده بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد امنیت پایدار در سایه برخورد با فساد و بی عدالتی بوده و می باشد.

دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد
۸ آذر ۹۷
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
درود بر مدیر کل دادگستری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
درود بر شما مدیر جان فشان احسنالا نام شما در تاریخ جاودانه خواهد ماند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار