کد خبر: ۶۸۵۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ 30 November 2018
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از کشته و مصدوم شدن ۸  نفر در تصادفات گچساران   و مسمومیت ۴ نفر با گاز co دریاسوج خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ جلال پوران فرد  در خصوص جزئیات  حوادث فوق عنوان کرد: در ساعت ۱۹ و ۳۵ دقیقه  دیشب جمعه واژگونی پراید در خانه احمد گچساران با چهار مصدوم اتفاق افتاد.
وی نیز ادامه داد: تصادف دوم در ساعت ۲۰ و ۲۱ دقیقه در محور امامزاده جعفر به گچساران با برخورد پراید با سمند و مصدوم شدن دو کودک ۹ ساله و ۵ ساله و یک بزرگسال به اورژانس گچساران گزارش شد .
 مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد تصادف سوم در اولین دقایق بامداد امروز جمعه نهم آذرماه ۹۷ در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد به مرکز اورژانس گزارش گردید.
جلال پوران فرد با بیان اینکه این حادثه در محور گچساران به بهبهان کفه لیشتر به وقوع پیوست افزود: این حادثه واژگونی پژو ۴۰۵ بود که متأسفانه یک نفر ۴۶ ساله در دم قبل از رسیدن تکنسین جان خود را از دست داده بود.
پوران فرد با بیان اینکه در ساعت ۴ و ۵ دقیقه بامداد امروز مسمومیت ۴ نفر از اعضای یک خانواده در روستای جدول غوره یاسوج به مرکز اورژانس گزارش شد افزود: بلافاصله یک آمبولانس به محل اعزام گردید
وی تصریح کرد:  مسمومیت  این خانواده که (۲ کودک ۲بزرگسال )بودند  بعد از اکسیژن درمانی به بیمارستان امام سجاد انتقال داده شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار