در دیدار رئیس دستگاه قضایی با فرمانده سپاه فتح بیان شد:
رییس و اعضای شورای قضایی استان در نشستی با سردار خرمدل فرمانده جدید سپاه فتح استان دیدار و در خصوص موارد همکاری و خدمتگزاری مشترک به مردم تبادل نظر نمودند.
کد خبر: ۶۸۶۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰ 02 December 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت الاسلام والمسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد گفت : قوه قضائیه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دو مجموعه لاینفک هستند .
 
دستگاه قضایی و سپاه دو مجموعه لاینفک هستند / خاطره جنگی قاضی القضات / خرمدل : مردم این استان فطرتی پاک و همتی بلند دارند

رییس و اعضای شورای قضایی استان در نشستی با سردار خرمدل فرمانده جدید سپاه فتح استان دیدار و در خصوص موارد همکاری و خدمتگزاری مشترک به مردم تبادل نظر نمودند.

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان، حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رئیس کل شورای قضایی استان از انتصاب سردار خرمدل به فرماندهی سپاه فتح استان اظهار خشنودی کرد و گفت: مایه مسرت است که دلاوری از دیار رییس علی دلواری و خطه تنگستان که دستی بر آتش داشته و در مقابل استعمار پیرانگلیس مقاومت و آنها را اخراج نمودند فرماندهی سپاه فتح استان را برعهده دارند .

رییس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه کارکنان دستگاه قضایی عضوی از خانواده بزرگ ایثارگرانند به ذکر خاطره ای از حضور خود در دوران دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: در سال 59  تنها با داشتن 60 عدد گلوله جنگی در جبهه حضور داشتم و اکنون خوشحالیم که به عنوان سربازان ولی امرمسلمین در حوزه قضایی به کشور خدمت میکنم و سپاه پاسداران نیز که در جهاد فیزیکی در خط اول حضور دارند، مصداق مجاهدین فی سبیل الله هستید.

مقام ارشد قضایی استان در ادامه این نشست گفت: قوه قضائیه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دو مجموعه لاینفک هستند. شما لشکر اسلام در خط اول درگیری هستید تا دیگران بتوانند سایر امورات مردم را انجام دهند. در هر عرصه ای که سپاه فتح برای تغییر وضعیت معیشت و اشتغال مردم استان گام بردارد دستگاه قضایی حمایت می کند.

در ادامه این نشست سردار خرمدل از حضور اعضای شورای قضایی تشکر نمودو گفت: وضعیت کاری دستگاه قضایی با دیگران متفاوت است، و امروزه مردم همه ما را به عنوان دولت می شناسند و دوست دارند شرایطی برای رفاه مردم فراهم شود.
 
دستگاه قضایی و سپاه دو مجموعه لاینفک هستند / خاطره جنگی قاضی القضات / خرمدل : مردم این استان فطرتی پاک و همتی بلند دارند

فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دشمنان نظام بدنبال آن هستند که شرایط ناامیدانه ای در جامعه حاکم شود اما کارهای بزرگی در حوزه اشتغال می توان انجام داد.

وی گفت: مردم این استان دارای فطرتی پاک و همتی بلند دارند و می توان در خیلی از زمینه ها سرمایه گزاری و اشتغال ایجاد نمود.

خرمدل به بخشی از خدمات سپاه فتح در استان اشاره نمود و بیان داشت: هم اکنون در 5 دهستان استان بصورت ویژه و هر کدام مبلغ 15 میلیارد تومان در زمینه های عمرانی و اشتغال مشغول فعالیتیم 800 خانه مسکونی در حال ساخت است که 300 واحد تا پایان سال تحویل و 500 واحد تا تیرماه 98 تحویل خواهد شد.

فرمانده ارشد نظامی در استان گفت: در زمینه های صنایع دستی، گیاهان دارویی، گردشگری و منابع طبیعی می توان به اشتغال کمک نمود در حوزه قضایی نیز سپاه این توانایی را دارد که در زمینه های آسیب های اجتماعی، مواد مخدر و طلاق و سایر موارد مبتلابه جامعه که به دستگاه قضایی ختم می شود با استفاده از حلقه های صالحین، روحانیون، بسیج مدارس، بسیج دانشجویی کمک کار دستگاه قضایی باشیم و حتی می توانیم با تأیید دادگستری و زندان به زندانیان وام اشتغال داده و نظارت کنیم.

خرمدل گفت: مردم استان مستحق خدمات شایسته ای هستند در حوزه آب، برق و گاز خوب کار شده در خصوص وضعیت معیشتی نیاز به حرکت جهادی دارد.

وی در این نشست با ذکر این نکته که یاسوج بازاری که بتوان در آن تولیدات دستی، باغی و دیگر تولیدات استان را بفروش رساند ندارد اظهار تأسف کرد که وقتی گردشگری به استان می آید چرا مسئولان بفکر ایجاد بازار برای تولید کنندگان استان نبودند که ایرانگردان و جهانگردانی که برای دیدن مناطق دیدنی به استان می آیند، از آنجا خرید کنند در پایان گفت: همه مؤظفیم برای مردم غیور و نجیب و مستحق خدمت استان کهگیلویه و بویراحمد گام برداریم.

 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United Kingdom
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
درود بر فرماندهان دلاور ما بسیجیان به نام سپاه افتخار میکنیم خوشحالیم از این که بسیجی بودهایم وهستیم انشاالا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار