کد خبر: ۶۸۶۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۷ 03 December 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیامی درگذشت بی بی مریم رضوی پور مادر شهیدان والا مقام سبد حمد الله و سید شیرزاد تقوی پور را تسلیت گفت.
در پیام آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی آمده است:«در گذشت غم انگیز بانوی محترمه مریم رضوی پور مادر شهیدان والامقام سید حمدالله وسید شیرزاد تقوی پور را به مردم شهید پرور استان و اهالی دشت مازه شهرستان کهگیلویه و خانواده محترم تسلیت می گویم.»
«این خواهر محترمه با تربیت و تقدیم دو شهید به اسلام ،رسالت اسلامی و انسانی خویش را انجام داد و مردم را قدردان زحمات و فداکاری خود نمود. برای آن مرحومه رحمت و غفران الهی و برای سایر بازماندگان صبر و سلامتی خواستارم.»
پیکر مادر شهیدان تقوی پور 9 آذرماه گذشته در آرامستان روستای «دشت مازه» شهرستان کهگیلویه در کنار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.
شهید «سید حمدالله تقوی‌پور» سال 1343 در روستای «دشت‌مازه» از توابع شهرستان «کهگیلویه» در خانواده‌ای معتقد و متدین به دنیا آمد و در بیست و هفتمین روز از مهرماه سال 1364 در جبهه «سردشت» با عوامل ضدانقلاب درگیر شد و به منزلگه جاوید شتافت.
شهید «سید شیرزاد تقوی‌پور» هم در چهاردهم مهرماه سال 1342 در روستای «دشت مازه» دیده به جهان گشود و در بیست و ششم آذرماه سال 1366 در «اندیمشک» به فیض شهادت نائل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار