عدل هاشمی پور
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی : مدیران موظف هستند با برنامه ریزی اصولی در جهت تقویت روحیه ی امید به مردم تلاش نمایند و با کوتاه کردن دست های ناپاک، اعتماد مردم را جلب نمایند.
کد خبر: ۶۸۶۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۷ 03 December 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / سیاسی ، با حضور مهندس هاشمی پور؛مشکلات شرکت نفت در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با حضور مدیرعامل شرکت نفت ایران و مدیران شرکت های تخصصی بررسی شد.
 
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در این نشست ضمن تأکید بر اجرای اقتصاد مقاومتی گفت: بکارگیری نیروهای متخصص، جوان و کارآمد با داشتن روحیه ی جهادی و انقلابی میتواند گره گشای مشکلات حوزه نفت باشد که امیدواریم این امر بصورت جدی در دستور کار مجموعه ی جدید باشد، خصوصا مناطق نفت خیز اما کمتر توسعه یافته با نگاه ویژه مورد توجه باشند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی با تأکید بر تلاش در جهت جلب رضایت مردم اظهار داشت: مدیران موظف هستند با برنامه ریزی اصولی در جهت تقویت روحیه ی امید به مردم تلاش نمایند و با کوتاه کردن دست های ناپاک، اعتماد مردم را جلب نمایند.
 
مدیران با قطع دست های ناپاک اعتماد مرد را جلب کنند

سردار هاشمی پور کمیسیون انرژی را ظرفیت مناسبی برای حل مشکلات حوزه نفت دانست و گفت: انتظار میرود مدیر عامل و مدیران تابعه با اتخاذ شیوه های اصولی و برنامه ریزی مناسب، راندمان و بهره وری شرکت نفت را افزایش دهند و  کمیسیون انرژی در این مورد آمادگی همکاری لازم را دارد.

نماینده مردم کهگیلویه وجود شرکت های متعدد و موازی در شرکت نفت را یک معضل دانست و گفت: با تجمیع این واحدهای تولیدی و اجرایی، حذف شرکت های موازی و تعویض لوله های فرسوده، دستیابی به بهره وری مناسب، ممکن و هموار می گردد.

سردار هاشمی پور سرمایه گذاری در شرکت نفت را یک اولویت اساسی دانست و اجرای اقتصاد مقاومتی، توجه بیشتر به تولیدکنندگان و سرمایه گذاران داخلی و برنامه ریزی در جهت پرداخت مطالبات پیمانکاران را از راهکارهای عملی سرمایه گذاری عنوان کرد.

مهندس هاشمی پور ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای مهندس کرباسیان از خدمات مهندس کاردر تشکر و قدردانی نمود و با توجه به اهمیت و جایگاه معاونت تولید در شرکت نفت، انتظار میرود هرچه سریعتر نسبت به انتصاب نیرویی متخصص و شایسته اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بی طرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
نمایندگانی که در قول دادن تبحر دارند و قسم ها هم یاد میکنند
تا کی می خواهید به قول های ریز و درشتتان عمل نکنید
مومن کسی است که وفای به عهد داشته باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار