کد خبر: ۶۸۶۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ 03 December 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد نسبت به نبود روشنایی در بزرگترین تونل جنوب کشور واکنش نشان داد.
محمد نصیری راد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: روزانه در جاده‌های اصلی استان از جمله «یاسوج_سمیرم» و «یاسوج _بابامیدان» سرقت کابل داریم ولی تاکنون سارقی شناسایی و دستگیر نشده است.

وی عنوان کرد: بارها برای روشنایی تونل‌های محور «یاسوج_بابامیدان» اقدامات لازم از جمله خرید و نصب ترانس و کابل انجام شده ولی در کمترین زمان ممکن مجدد سرقت می شوند و تونل زیر خاموشی می‌رود.

نصیری با اشاره به اینکه در آخرین اقدامات حفاظتی نسبت به نصب دوربین مداربسته و محصور کردن ترانس با تیرآهن اقدام کردیم، تصریح کرد: سارقان به محض قطع برق به دلیل رعد و برق یا هر دلیل دیگری نسبت به سرقت در کمترین زمان ممکن اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه در دو سال اخیر 5 دستگاه ترانس به ارزش 3 میلیارد ریال در جاده‌های اصلی استان سرقت شده است، ادامه داد: به طور میانیگن در این مدت ماهیانه 14 میلیون تومان سرقت علائم و کابل داریم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: باور کنید امروز ترانس و کابل مورد نیاز نصب شود این امکان وجود دارد که سرقت شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار