در بازدید معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان از مهمترین موسسه خیریه استان مطرح شد:
دکتر زندیموسسه محکم را موثرترین موسسه پزشکی خدمات درمانی را به کودکان مادرزادی استان بیان کرد که چهل نوع بیماری مادرزادی را تحت پوشش قرار میدهد و هزینه های تهیه دارو ، اقدامات جراحی و بستری این بیماران را انجام میدهد .
کد خبر: ۶۸۶۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۸ 04 December 2018
دکتر کرامت الله زندی قشقایی معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی در بازدید از دفتر موسسه محکم استان مهمترین فعالیت های این موسسه پزشکی استان را مورد ارزیابی قرار داد.
اقدامات موسسه محکم استان قابل تقدیر است
معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان موسسه محکم را موثرترین موسسه پزشکی  خدمات درمانی را به کودکان مادرزادی استان بیان کرد که چهل نوع بیماری مادرزادی را تحت پوشش قرار میدهد  و هزینه های تهیه دارو ، اقدامات جراحی و بستری این بیماران را انجام میدهد .
 زندی قشقایی موسسه حمایت از کودکان با ناهنجاریهای مادرزادی  استان را پلی بزرگی بین خانوادهای این کودکان  و خدمات پزشکی این موسسه بیان کرد و گفت : کارهای شایسته این موسسه پزشکی در استان قابل تقدیر است .
 
اقدامات موسسه محکم استان قابل تقدیر است/احداث کلنیک تخصصی در انتظار همکاری مسئولین

وی جایگاه ممتاز موسسه محکم استان را  در بین استانهای کشور را نتیجه فعالیت های شبانه روزی کارکنان این موسسه دانست و افزود : موسسه حمایت حمایت از کودکان با نا هنجاری مادرزادی استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از فعالترین و موثرترین خدمات  ارزشمند پزشکی را به کودکان دارای بیماری مادرزادی به هم استانی ها ارایه میدهد که از سال 95 تاکنون  1 هزار 760  بیمار را تحت پوشش خود قرار داده است که 300 بیمار عمل جراحی رایگان و 200 نفرماهانه کمک هزینه داروی کمبود هورمون رشد دریافت میکنن ضمن اینکه تاکنون 700 بیمار ویزیت رایگان و اقدامات سرپایی توسط پزشکان این موسسه انجام شده است .
معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی در ادامه و در تبیین نتیجه بازدید خود از این موسسه خیریه گفت : موسسه محکم استان به طور شبانه روز پیگر کارهای پزشکی بیماران در استان و بیمارستانهای طرف قرار داد این موسسه در سطح کشور میباشد. این موسسه تمام قرادادهایی را که برای انجام کارهای و عملهای جراحی بیماران انجام میدهد ، توسط فوق تخصصین برجسته در سطح کشور میباشد .
زندی بیان کرد :موسسه محکم استان کهگیلویه و بویراحمد در بین موسسات کشور جایگاه تیپ یک را به خود اختصاص داده است که باید از تمام این عزیزان دست اندارکار این موسسه تشکر کرد که بدون هیچ پشتیبانه ی مالی دولتی و حقوقی دارند به مردم استان خدمات میدهند .
معاون دانشگاه علوم پزشکی افزود : موسسه محکم استان بیشترین خدمات را از موسسه محکم کشور برای بیماران استان دریافت میکند که این موسسه از لحاظ پیگیری کار بیماران جایگاه ویژه ای را در کشور کسب کرده است.
دکتر زندی ضمن تشکر از سید داریوش حسینی مدیر درمان این موسسه پزشکی استان برای فعالیتهای شبانه روزی در جهت خدمت به بیماران استان ، گفت : دانشگاه علوم پزشکی استان از موسسه محکم حمایت ویژه ای داشته و خواهد داشت که از زمان افتتاح تاکنون روی ریل خدمات رسانی برای کودکان میباشد .
زندی با اشاره به حضور اخیر تیم پزشکی فوق تخصص این موسسه در استان افزود : موسسه پزشکی محکم  کارهای ارزشمندی در شهریوره ماه سال جاری در سطح استان انجام داد و 50 عمل فوق تخصصی رایگان و 900 ویزیت رایگان برای کودکان نیازمند انجام داده شده است که برای استان محرومی مانند کهگیلویه و بویراحمد کار بسیار بزرگ و ارزشمنی است و جای تقدیر و تشکر دارد.
زندی در پایان ضمن تشکر از دکتر نیکبخت مدیر موسسه ، فاضل عباسی ، مدیر اجرایی موسسه و داریوش حسینی مدیر درمان موسسه ، گفت : هم استان ما بسیار محروم است و از امکانات و منابع قابل اتکایی برخوردار نیست و هم بیماران با ناهنجاری های استان به دلایل مختلف خصوصا فرهنگی بسیار بالا است ، لذا خیرین محترم باید چنین موسساتی را حمایت کنند که بتوانند به خدمات رسانی خودشان ادامه دهند.
 
اقدامات موسسه محکم استان قابل تقدیر است/احداث کلنیک تخصصی در انتظار همکاری مسئولین

احداث کلنیک تخصصی محکم استان در انتظار همکاری مسئولین
سید داریوش حسینی مدیر درمان موسسه حمایت از کودکان با ناهنجاریهای مادر زادی استان هم در این بازدید ،گفت : موسسه محکم استان به طور شبانه روزی در اختیار کودکان بیماران مادرزادی استان میباشد .
وی افزود : طرف قرارداد موسسه محکم استان برای پذیرش و بستری و عمل های جراحی در شهرهای مهم کشور مانند ،شیراز ، اصفهان ، تهران ،یاسوج ، اهواز و مشهد ، می باشد که خدمات قابل توجهی به بیماران استان ارایه میشود.
حسینی گفت :با توجه به شرایط ویژه خدمات رسانی به کودکان مادرزادی و ممتازی موسسه محکم استان کهگیلویه و بویراحمد در کشور که به کمک دانشگاه علوم پزشکی استان و ریاست و همکاری خوب معاونت های این دانشگاه صورت می گیرد از همه این عزیزان در جهت قدم برداشتن در امور خیریه از طرف موسسه تقدیر و تشکر می کنیم.
  حسینی در پایان گفت : موسسه محکم کشور آمادگی همکاری  برای ساخت کلنیک تخصصی برای ویزیت و  بستری و عمل های جراحی  بیماران استان داشته است که علیرغم پیگیری های لازم انجام شده تاکنون زمین در اختیار موسسه برای ساخت این کلنیک تخصصی در استان قرار نگرفته است که از مسولین استان انتظار داریم در این خصوص توجهی ویژه داشته باشند که هم به نیازمندان و محرومین استان کمکی کرده باشند و هم در امر خیر و خداپسندانه مشارکت داشته باشند.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
درود اقای حسینی پر تلاش خدا خیرت بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
دروغ میگن من بچه ام بیمارستان نمازی عمل کرد حتی هزار تومن هم کمک نکردن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار