هفدهمین اهداء عضو استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۷ انجام شد
کد خبر: ۶۸۷۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ 04 December 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی ، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از هفدهمین مورد اهداء عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۷ خبر داد
دکتر سبز گفت:آرمین زارعی دانش آموز دوم ابتدایی و نوگل ۸ ساله ساکن روستای آب گردو دلی اولاد علی مومن بود که پرپر شد اما با بزرگ منشی خانواده های زارعی و عزیزی به هموطنانش جانی دوباره بخشید.
وی ادامه داد: این خانواده های بزرگ و ایثارگر در سخت ترین و طاقت فرساترین لحظات زندگی شان،انسانی ترین تصمیم ممکن را گرفتند تا شاهد زندگی چند نفر از هم نسلان آرمین باشند.
سید سینا سعیدی مسئول تیم فراهم آوری پیوند دانشگاه علوم پزشکی نیز ضمن تقدیر و تشکر از خانواده های زارعی و عزیزی گفت: این دانش آموز ۸ ساله که درتاریخ ۹ آذر ۹۷ بر اثر سانحه رانندگی دچار ضربه مغزی شده و به کما رفته بود در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری شد.
وی افزود بعد از تایید مرگ مغزی این فرشته ی ماندگار،تیم فوق تخصصی پیوند اعضاء مرکز ابوعلی سینا شیراز بامداد ۱۳ آذر ماه ۹۷  در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج حضور یافتند و با همکاری تیم پیوند اعضاء استان کهگیلویه و بویراحمد، برداشت کلیه ها و کبد را انجام دادند  تا با اهداء آنها به دیگر کودکان این سرزمین جان دوباره ای بخشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار