کد خبر: ۶۸۷۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷ 05 December 2018
مدیر سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه، با بیان اینکه فکرهای بسته نگذاشتند بمانم و خدمت کنم، گفت: بنیاد شهید را می‌خواهند وارد بازی سیاسی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید کمال‌الدین دولتخواه صبح امروز در آیین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، با بیان اینکه کاملا سیاسی هستم و نظام ما به چنین گفتمانی نیاز دارد،اظهار داشت: به عنوان عضو کوچکی از خانواده شهدا 17 ماه صرفا برای خدمت به شهدا و ایثارگران در این اداره فعالیت داشتم.

مدیر سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه،گفت: طی این مدت رنگ قومیت و جناحی نداشتم چرا که شهید و شهادت متعلق به همه جریان‌هاست.

وی، از برگزاری 27 همایش به عنوان بخشی از عملکرد خود اشاره کرد و افزود: در برگزاری این همایش‌ها از کسی کمک نگرفتم.

دولتخواه،ادامه داد: شهید هدایت‌الله طیب را به عنوان شهید شاخص معرفی کردم.

مدیر سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه،با ابراز گلایه از بی‌مهری‌هایی که به خود دید،گفت: کسانی که باید نوازشم می‌کردند سیلی‌ام زدند.

دولتخواه،با بیان اینکه فکرهای بسته نگذاشتند بمانم و خدمت کنم، در تشریح عملکرد 17 ماهه خود تصریح کرد: ساماندهی 9 گلزار انجام شد و کار 13 گلزار در حال انجام است،بیش از سه هزار سرکشی از خانواده معظم شهدا داشتم،در حوزه تعاون 119 فقره کار شد.

وی، بی‌توجهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نسبت به کهگیلویه را متذکر شد و با بیان اینکه اگر عملکرد من نبود بنیاد شهید استان حرفی برای گفتن نداشت،گفت: طی این مدت مدیرکل هیچ گاه در جلسات و برنامه‌های بنیاد حضور نیافت.

دولتخواه، پاشنه آشیل توسعه نیافتگی را در انتصاب مدیران غیر بومی دانست و خطاب به استاندار گفت: نگذارید کسی را از قطار انقلاب جدا کنند و نباید اجازه دهید مدیران ضعیف ذهن شما را مخدوش کنند.

وی، بنیاد شهید را در معرض سیاسی شدن دانست و از اصحاب رسانه خواست ضمن بیان واقعیات از سیاسی شدن این نهاد جلوگیری کنند.

دولتخواه،با بیان اینکه سیاست دولت در بنیاد شهید اجرایی نشد،انتصاب جدید در بنیاد شهید کهگیلویه را آغازگر فاز انتخابات آینده دانست و ادعا کرد در این انتصاب،انتخابات به سمت یک طیف خاص سوق داده خواهد شد.

وی،از خادمی استاندار سابق،پوزش فرماندار سابق کهگیلویه،مدیران کل سیاسی سابق و فعلی استاندار و منطقیان قدردانی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار