کد خبر: ۶۸۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ 05 December 2018
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورتی دانشگاه یاسوج هنوز برای تعیین محل برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش مشکل دارد درخواست کند تا مدیریت بحران استانداری نمایشگاه را در چادر برپا کند.
به گزارش  خبرگزاری تسنیم  از یاسوج، علی محمد احمدی ظهر امروز در نشست شورای پژوهشی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در نشست شورای پژوهش با این سطح نباید در زمینه سیستم گرمایشی و برق صحبت کرد و اگر نمی‌توانید کاری کنید اصراری بر برگزاری نمایشگاه نداریم.

وی با بیان اینکه اگر شهرداری یاسوج برای فراهم کردن محل برگزاری نمایشگاه برای 25 میلیون تومان همکاری نکند استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی 100 برابر این مبلغ در جاهای دیگری از انها کم می‌کنیم، عنوان کرد: برای برگزاری این نمایشگاه با تعامل و همکاری بخش خصوصی از هیچ کوششی دریغ نکنید.

احمدی خطاب به مسئولان برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش گفت: برای برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش کار را به جبار کیانی‌پور رئیس اتاق بازرگانی، صنعت و کشاورزی یاسوج بسپارید تا ببینیم خالی بندی می‌کند و یا مرد میدان است.

وی با تاکید بر اینکه برخی از دانشگاه‌های استان در زمینه تولید علم جزو استان‌های برتر هستند، ادامه داد: باید آحاد مردم، دانش آموزان و دانشجویان جلوه این تبلور و برتری را در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی ببینند.

احمدی خواستار همکاری شهرداری یاسوج برای آماده سازی محل برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی شد و گفت: انتظار می‌رود دانشگاه یاسوج با تعامل و همکاری سایر دستگاه‌ها برای اجرای برنامه‌های هفته پژوهش سنگ تمام بگذارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار