با توجه به استانی شدن پرداخت ها
توزیع یارانه ها از سال آینده استانی می شود؛ یعنی هر استان به میزان تعداد افراد یارانه بگیر مبالغ را دریافت می کنند و با توجه به شناخت دقیقتری که دارند، به کسانی یارانه را می دهند که استحقاق دریافت داشته باشند و بقیه مبالغ را نیز سهم پروژه عمرانی همان استان بکنند.
کد خبر: ۶۸۷۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶ 05 December 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی ، پرداخت یارانه نقدی یکی از تصمیمات اقتصادی بود که در دولت احمدی نژاد وارد فاز اجرایی شد و از همان روزهای اعلام تصمیم اجرایی آن تاکنون مناقشه بر سر همه ابعاد تاثیرگذاری تا منابع و شیوه پرداخت ، مورد مناقشه بوده است.
از جمله مباحث مورد مناقشه مطرح شده در این زمینه افراد و گروه های شامل در این طرح بوده و هست . از ابتدا گمان بر این بود که پرداخت یارانه ها به صورت هدفمند خواهد بود اما عملا این یارانه ها یکنواخت و ثابت به همه افراد ، گروه ها و خانوارهای ایرانی پرداخت شده است. برخی کارشناسان سعی بر ارائه طرح هایی برای تغییر در نحوه پرداخت و گروهای مورد هدف نموده اند اما همه این طرح ها و پیشنهادات تاکنون در عمل ره به جایی نبرده اند.
 
زنگ خطر یارانه ای در کهگیلویه و بویراحمد!
 
در جدیدترین پیشنهاد که گویا در تنظیم بودجه هم شیوه اجرای آن دیده شده است ،منابع  و چگونگی پرداخت یارانه های نقدی به استان ها واگذار می شود.
معاون رئیس جمهوری در پاسخ به این پرسش که حذف یارانه ثروتمندان در سال آینده در دستور کار قرار دارد؟ گفت: امسال و سال های پیش نیز این موضوع در دستور کار بود.
وی گفت: توزیع یارانه ها از سال آینده استانی می شود؛ یعنی هر استان به میزان تعداد افراد یارانه بگیر مبالغ را دریافت می کنند و با توجه به شناخت دقیقتری که دارند، به کسانی یارانه را می دهند که استحقاق دریافت داشته باشند و بقیه مبالغ را نیز سهم پروژه عمرانی همان استان بکنند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از آنجایی که شفافیت آماری در استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار ضعیف است و از آنجایی که مباحث قومی قبیله بر بیشتر امورات استان سایه افکنده و به نوعی نهادینه شده است ! از هم اکنون باید زنگ خطر برای مدیریت پرداخت یارانه ها در استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به استانی شدن این طرح را به صدا درآورد!
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
به به یارانه هم پارتی بازی شد مدیریت فلج یعنی این..این چه قانون خنده داریه
ناشناش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
کاملا پارتی بازی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
واقعا متاسفم برا این دولت....
یارانه ، بیت الماله یعنی فقیر و غنی دوتاش باید بگیرن.
چقد احمقانه هست این حرفا....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار