کد خبر: ۶۸۷۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸ 05 December 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی ، مدیرعامل موسسه محکم کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت اختصاص نیافتن زمین اعتبار ۵ میلیارد تومانی بیمارستان تخصصی کودکان با ناهنجاری‌های مادرزادی کهگیلویه و بویراحمد برگشت خواهد خورد.
فاضل عباسی در نشست کمیته بیماران خاص استان افزود: در صورت نبود زمین، اعتبار5میلیارد تومانی بیمارستان 32 تختخوابی تخصصی برای کودکان با ناهنجاریهای مادرزادی برگشت می خورد.
وی با بیان اینکه طبق قرار این بیمارستان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ساخته  می شود ادامه داد: در نشستی مقرر شده بود منابع طبیعی و شورای شهر هم برای اختصاص زمین همکاری کنند که تاکنون این موضوع عملی نشده است.
 
قول های عمل نشده ای که 5 میلیارد را برگشت می دهد

مديرعامل موسسه محكم استان اضافه کرد: از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی انتظار است برای ایجاد بخش جراحی اطفال در استان اقدامات لازم را انجام دهند.
عباسی با اشاره به آغاز فعالیت موسسه محکم از اسفند ماه سال 95 در استان گفت: تاکنون 1764نفر بیمار با ناهنجاریهای مادرزادی در این موسسه پذیرش و نام نویسی شدند که از این تعداد 384نفر در شهرهای تهران، شیراز و اهواز بستری و درمان شدند.
وی افزود: در سال گذشته 460میلیون تومان و از ابتدای سالجاری تاکنون 354 مییلون تومان برای درمان و بستری این بیماران هزینه شده است.
عباسی ادامه داد: در مجموع 35 نوع بیماری تحت پوشش این موسسه است که از جمله مهمترین آنها بیماری های لب شکری، شکاف کام و بیماری های قلبی و مغزی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار