کد خبر: ۶۸۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ 06 December 2018
به گزارش تابناک از چیتاب بادعوت(حکیمه وثوقی) مدیرآموزش وپرورش بخش کبگیان،از راهبران آموزشی اداره آموزش وپرورش استان کارگاه یکروزه ارزشیابی کیفی توصیفی وپوشه کار معلم و دانش آموز با حضور 75 معلم پایه ابتدائی بخش کبگیان در سالن همایشات مدرسه ابتدائی شهید نوربخش شهر چیتاب (مرکزبخش) برگزار گردید.
حکیمه وثوقی ریاست آموزش و پرورش کبگیان باتشکر از زحمات معلمان و تقبل دعوت راهبران آموزشی در بخش گفت : پذیرفتن مسئولیت اداری سخت و پذیرش تعلیم و تربیت فرزندان مردم سخت تراز همه مسئولیتهاست که هرکدام ازما باید بامدیریت راهبردی خود در شناسائی گلوگاههای حساس تعالی تعلیم تربیت در عمل به اجراء رقابت نفس گیری داشته باشیم تا به حداقل موفقیت دست پیدا کنیم.
 
چیتاب

حکیمه وثوقی افزود : چکیده زحمات یک معلم حاصل تمام تلاش وی دریک سال تحصیلی زمانی برایش شیرین است که علی رغم تمام خستگی و برآورده نشدن دغدغه های متعدد وی موفقیت دانش آموزش دریادگیری و موفقیت باعث رضایت والدین و پیروزی در جامعه علمی باشد.
در ادامه این کارگاه یکروزه رهنما نماینده ، راهبران آموزشی اداره آموزش و پرورش استان ، با تشکراز زحمات معلمین حیطه آموزش ابتدائی با اشاره به تاثیر تغییر سیستم ارزشیابی در پوشه کار گفت : این کار عملی مفید در ارتقاء کیفیت آموزش و یادگیری دانش آموز است که از معلمین عزیز خواستار تنظیم پوشه کار بعنوان مستندات ارتقاء کیفیت بصورت واجب و مستمر هستیم.
رهنما افزود : امروزه کشورهای دنیا باآپدیت سیستم ارزشیابی خود باتوجه به پیشرفت نحوه و اجرای نوع آموزش برای تاثیر در پیشرفت محصلان عرصه تعلیم و تربیت با تعریف ارزشیابی کیفی توصیفی سعی بر حذف نمره گزاری و ارزشیابی کمی با خروجی ارتقاء کیفت آموزش دارد.
رهنما افزود : داشتن پوشه کار از طرف معلم برای روئیت وضعیت دانش آموز یک امر بدیهی و واجب است،که باعث شناخت مدرس از نحوه کیفی کار با دانش آموز شده و در شناخت استعدادهای آنان در لزوم ارتقاء دادن یا ندادن ها تاثیر گذار است.
در ادامه جلسه معلمین باسوال وجواب ازراهبران آموزشی مواردی چون هویدا دن هویت مسائل شخصی دانش آموز در حاشیه پوشه و حک نشدن نام درس قبل از ردیف را از نکات منفی طراحی پوشه دانستند که خواستار اصلاح آن شدند،که راهبران آموزشی تهیه دفترچه جیبی توسط معلم برای یادداشت مشکل دانش آموز (خاص،مریض،. . .) با تثبیت کد رمز از پیش تعیین شده را راهکار جایگزین هویدا نشدن مسائل شخصی دانش آموز مزبور دانستند. لازم به ذکر است در پایان جلسه با اقامه نماز حاظرین به اتمام رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار