خداوند افتتاحیه و اختتامیه همه حسابهاست - ترازش همیشه موزون است و مطالبات مشکوک الوصولی ندارد.
کد خبر: ۶۸۷۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ 06 December 2018

 معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش لنده در پیامی فرارسیدن روز حسابدار را به همکاران زحمتکش و پرتلاش در حوزه‌های مختلف مالی تبریک گفت.

در پیام ایشان آمده است؛

خداوند افتتاحیه و اختتامیه همه حسابهاست - ترازش همیشه موزون است و مطالبات مشکوک الوصولی ندارد.

حسابداران مغز یک سیستم مالی بوده و مثل زمین استهلاک ناپذیرند و موفقیت آنها با ارزش ترین دارایی نامشهود ترازنامه یک سیستم است ولی ثبتشان نمی کنند.


برخود لازم می دانم 15 آذر روز حسابدار را به همه حسابداران و حسابرسان زحمت کش که دربندِ بدهکار و بستانکار خود نیستند و لحظات شبانه روزی خود را وقف خدمت به جامعه کرده اند تبریک عرض نموده و ضمن آرزوی توفیق از درگاه ایزد منان از زحمات یکایک آنها تقدیر و تشکر نمایم.


علیرضا همت پور
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
تبریک روز حسابدار به زحمت کشان امور مالی کسانیکه همه روزهای کار سرگرم و مشغولند و دغدغه مالی اداره متبوع خود را دارند و ارتباط با اعداد و ارقام خشک و اسناد مالی مانع پاسخگویی توام با تبسم آنها به ارباب رجوع و همکاران نخواهد شد.
پیمان قنبرزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
احسنت برحسن توجه جناب همتی به کسانیکه اپراتور قلب هرسازمان هستندبه نوبه خودم این روزرابه همه ی همکارانم درعرصه مالی وحسابداری وحسابرسی تبریک میگویم
امیدوارم حسابتون همیشه پرباشه
دوست همت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
درود، به نوبه خود از تلاش های جناب همت پور و همکارانشان در حوزه معاونت مالی تشکر میکنم . حوزه ای فعال و همیشه در حال خدمت به فرهنگیان و مردم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار