کد خبر: ۶۸۷۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵ 06 December 2018
اخبار کهگیلویه و بویراحمد امروز صبح امروز جوانی در شهر دهدشت با کلنگ پسر عموی خود را به قتل رساند .
به گفته شاهدان محلی، قاتل، جوانی ۳۰ ساله است که بر اثر توهمات ناشی از مصرف موادمخدر پسرعموی ۳۵ ساله خود را به قتل رسانده است.
یک مقام انتظامی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار راک نیوز با تایید حادثه گفت: موضوع در حال بررسی است. گفته می شود قاتل توسط پلیس دستگیر شده و برای بررسی دلایل و انگیزه های قتل در اختیار مقامات انتظامی قرار گرفته است. این حادثه صبح امروز در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه رخ داد.
لازم به توضیح است نیروی انتظامی تاکنون این اخبار را به صورت رسمی اعلام نکرده است.
تکمیلی
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از وقوع یک فقره قتل عمد در شهر دهدشت خبر داد و افزود: قاتل در کمتر از یک ساعت پس از این جنایت، دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد سرهنگ جهان دیماز در بیان جزئیات وقوع این قتل گفت: در ساعت ۷ و ۴۱ دقیقه صبح امروز پنجشنبه، ۱۵ آذر ماه و طی تماس  تلفنی با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل در یکی از مناطق شهری دهدشت، بلافاصله ماموران پلیس در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی اولیه ماموران پلیس از صحنه جنایت، مشخص شد مردی حدودا ۳۵ ساله با ضربات جسم سخت کشته شده که با هماهنگی و دستور مقام محترم قضایی، اقدامات پلیس برای دستگیری عاملان این جنایت آغاز شد.

دیماز تصریح کرد: طی اقدامات فنی و پلیسی، مظنون به قتل در مسکن مهر جاده "برج علیشیر" شناسایی و دستگیر  شد که‌ در همان ابتدا ، به صراحت به چگونگی و انجام قتل با یک میله آهنی اعتراف کرد.

دیماز اضافه کرد: انگیزه و علت وقوع این قتل در حال بررسی است و تاکید موکد می شود، مردم به شایعات و اخبار نادرست، توجهی نکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار