چرا دکتر تاج گردون سکوت اختیار کرد ؟ و با این جایگاه سیاسی و این پایگاه مردمی از  مناظره با هدایت خواه امتناع می کند ؟ 
کد خبر: ۶۸۷۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ 07 December 2018

مطلبی که ادامه آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.

 چرا تاج گردون حاضر به مناظره نمی شود ؟
در چند روز اخیر تحلیل های متفاوت و متقارنی از سوی یاران و دوستان و همفکران دکتر تاج گردون دیدیم و خواندیم ، که هر کس با نگاه خود به این مسئله نظریاتی بیان می داشت که عمده ترین این تحلیل ها به استراتژی هدایت خواه  برای مطرح کردن در راس ساحت سیاست استان و آمادگی خود و عکس العمل پیش از موعود در رقابت برای مجلس یازدهم پرداخته بود که این بار با توجه با مسائل پیش آمده شاهد تغییرات اساسی در نگرش این کاپیتان اصولگرایی برای بازی در انتخابات ۹۸ هستیم ، ژنرال این بار با برسی به دو کلیت اساسی وارد میدان می شود که با پشت گرمی مریدانش وارد این گود شده است،اول اینکه ایشان با تور مالی آستان قدس رضوی در فقر مردم محروم رخنه کرده و سعی در جذب نگرش این قشر مستضعف به سمت خود دارد ، دوم اینکه ایشان با توپ نطق و مناظره در موقعیت مناسب به یکی از شاخص ها و شخصیت های  اصلاح طلبان دارای جایگاه استان شلیک کرد و او را با کلامی مذموم به یک پیکار دعوت کرد . که این خودپرستی و خودبینیِ هدایت خواه نه تنها شخص تاج گردون ، بلکه شالوده اصلاح طلبان را هدف قرار داده است و نیتی جز تحقیر و تضعیف اصلاح طلبان استان در نگرش جامعه ندارد که قطعا با پروگرام ویژه ای به تاج گردون تاخته است تا با اهرم توانای خود چهره ملی اصلاح طلبان را در یک جَدل درون دانشگاهی مغلوب نماید . 
حال پرداختن چَند از نزدیکان و خیرخواهان و هم سگال های دکتر تاج گردون به نظریات هدایت خواه چیزی را تغییر نمی دهد و تنها صورت مسئله را پاک می کند ، که در این صورت باید گفت که عَلم هدایت خواه در این جدل  بالا می رود . 
شاید که تا امروز عده ای پندارند که فعالیت های رسانه ای دکتر تاج گردون موجب  عقب گرد و انزوای هدایت خواه است ولی این برای او تاختنی بود که با باخت رقیب همراه شد و به میدان داری او اتمام یافت .
پس‌ چرا دکتر تاج گردون سکوت اختیار کرد ؟ و با این جایگاه سیاسی و این پایگاه مردمی از  مناظره با هدایت خواه امتنا می کند ؟ 
قطعا دست دکتر تاج گردون در تلاش برای توسعه استان به مراتب پرتر از هدایت خواه است و مقبولیت او نزد عموم فراتر از هدایت خواه است پس چرا با چنین موقعیتی باید در این موقع که اصلاح طلبان به او احتیاج دارند و به اقتضای شرایط موجود جریان اصلاح طلبی در استان  پا پس کشد ؟
مگر هدایت خواه چقدر قدرت دارد  که دکتر تاج گردن  طاقت حملات او را نداشته و سکوت را به مباحثه و  مقابله با هدایت خواه ترجیح می دهد ؟
مطمئنا این فرصتی است که هم اصلاح طلبان را با هر نگاهی به هم پیوند زند و از دوگانگی های ناهمگون بویراحمدی و گرمسیری نجات دهد وبیرون کشد هم به تکتازی های هدایت خواهی ها پایان دهد و اعتماد و اعتنای جامعه را به این جریان دو چندان کند . 
که مناظره با کاپیتان اصولگرایان استان باعث تجدید اثرپذیری بخش اعظمی از اصلاح طلبان برای حراست از آرمان های خود می کند و عطای خدمت را به لقای این جریان دوچندان می کند .
بلکه با احوال دکتر تاج گردون مجال درستی برای این مناظره نبود ولی گاها برای حفاظت از جریان باید مانعی شد برای تعرض کلام  کسی که سالهاست با بدگویی و شماتت به این جریان می تازد ، و با هر لحن و لفظی به بزرگان این جریان برچسپ شِرک ، منافق، خائن می چسپاند و از هیچ کس واهمه ای ندارد .
بلکه کلام هدایت خواه خالی از کدورت وخصومت نیست و بیانی  بدور از  اخلاق و ادب در وصف شخصیتی همچون دکتر تاج گردون که حوزه انتخابیه محدود مانده اش را به توسعه محور رسانیده داشت .
ولی سکوت دکتر تاج گردون نه تنها باعث نزول آرمانگرایان جریان اصلاحات می شود بلکه باعث انگیزه ای برای تندرویان خواهد بود .
 
علی صالحی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
چون میدونه در برابر دکتر کم میاره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
خدایی بعضی از این بچه ها خیال می‌کنند پشت اصلاح طلبی مثلا آرمان وجود داره یا چه میدونم دنبال حل مشکلات اند که اینجور از استحکام گفتمان اصلاح طلبان در استان حرف می‌زنند.
نهایت درجه اصلاح طلبی در رفتار جهانگیری و روحانی و پیشتر میرحسین موسوی خلاصه می‌شود
که با هوچیگری و رقیب هراسی و ربنای شجریان گفتن و دیوار مشی در خیابان و رقاصی زیر سخنرانی اون که دختر و پسر قاتی بودند
اونهم با کمک روح الله زم آمد نیوز و بی بی سی و صدای آمریکا
اینا تو چه خیال باطلی بسر می‌برند،که از آرمان حرف می‌زنند
آرمان شما در رفتن زنان به ورزشگاه و حرفها و دروغ های جهانگیری خلاصه می‌شود
گفتمان ذلت ملی که همیشه درمقابل کوچکترین تذکری از دشمن خود را خیس کرده و وا داده اند

یکی اینارا از خواب بیدار کنه
محمدرضا هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
ضرب المثل قدیمی گفتند که (بز که نه و ماله میش خواجه کماله)
تاجگردون گود را خالی دیده بود و برای خودش جولان میداد یکی باید یه مقابله به مثل با ایشون و زیاده خواهی های ایشون در این چند سال اخیر میکرد که متاسفانه حکم عمروعاص رو داشته و بقیه نمایندگان حکم ابو موسی اشعری را داشتند که با ساده لوحی اونها هرگونه جولانی که دلش خواسته داده و تمام ظرفیتهای استان را برای پیشبرد اهداف خودش از جمله استخدام های فله ای در ادارات و سرازیر کردن بودجه های عمرانی استان با حمایت عناصر خود در سازمان برنامه بودجه در حوزه استحفاظی خودش بسیج کرده . چه کسی بهتر از هدایتخواه و قوی تر از ایشون میتونه با ایشون مقابله کنه و جلوی زیاده خواهی های این آقا را بگیرد . حامی اصلی روحانی از با حمایت از دولت روحانی در انتخابات سال گذشته بزرگترین صدمات را به کشور و استان زده .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار