کد خبر: ۶۸۷۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷ 07 December 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در پیامی روز دانشجو را تبریک گفت.
متن پیام:
بسم الله الرحمن الرحیم.

۱۶ آذر ۱۳۳۲ در کتاب قطور تاریخ ایران اسلامی، روزی ماندگار و تحول ساز است،
روز برگزاری آزمون مقاومت، استقلال طلبی و آزادی خواهی دانشجویانی که خون مطهر آنها تا همیشه در کلاس درس جاری و بر سردرب دانشگاه تهران نمایان است.
دانشجویان مکتب توحید به درستی در درس شجاعت و شهامت نمره الف گرفتند تا روحیه ایثار، شهادت و مطالبه گری واحد مشترک و تخصصی برای عموم دانشجویان باشد.
روز دانشجو، روزی بزرگ و نماد استقلال خواهی، حق طلبی و آرمان گرایی بر محور علم و ایمان است.
اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، آن را به عموم دانشجویان خاصه دانشجویان ارجمند استان کهگیلویه و بویراحمد تبربک عرض نموده و دستان کوشا، متعهد و انقلابی این قشر تأثیرگذار جامعه را به گرمی می فشارم.
بعنوان خادم مردم در خانه ملت تقاصا دارم که وصایای حضرت امام خمینی (ره)  و منویات مقام معظم رهبری را نصب العین خویش قرار داده و تحولات منطقه و جهان را فکورانه و مشفقانه تجزیه و تحلیل نموده و در راستای ترسیم چشم انداز روشن ایران اسلامی، قلم ها و قدم های استوار خود را محکمتر  نمایند و درس و تحقیق و پژوهش را در حد اعلی به منصه ی ظهور برسانند.  
علو درجات همه ی دانشجویان شهید راه حق و حقیقت و توفیق، سربلندی و فتح قله های افتخار علم و دانش همراه با تهذیب نفس برای دانشجویان فهیم کشورم را از خداوند سبحان مسئلت دارم.

                      عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار