سالار جوکار ؛ راه اندازی دی کلینیک بیماران سرطانی و بیمار سرای یاسوج در دستور کار می باشد که در صورت حمایت مسئولان استانی و همت موسسه ملی خیریه نور محقق خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹ 07 December 2018
نشست موسسه خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان نور در بیمارستان شهید رجایی یاسوج برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،  این نشست در دفتر دکتر ایرج فتحی ریاست بیمارستان شهید رجایی برگزار و پیرامون حمایت و کمک به درمان بیماران مبتلا به سرطان بحث و تبادل نظر بعمل آمد.
 
مدیر اولین مؤسسه خیریه حامی سرطان در استان افزود ؛ شعبه کهگیلویه و بویراحمد از آذر ماه سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در مرکز استان شروع و تا کنون با تشکیل ۵۶۰ پرونده هزینه ای بالغ بر 5 میلیارد ریال را برای جامعه هدف تقبل و پرداخت نموده است.
سالار جوکار افزود ؛ به لطف خدا و حمایت همیشگی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره ستاد مرکزی موسسه خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان نور ، قدم های خوبی برای توسعه این شعبه انجام شده که در اولویت اول برنامه های آموزش و پیشگیری مد نظر است و در مرحله بعدی راه اندازی دی کلینیک بیماران سرطانی و بیمار سرای یاسوج در دستور کار می باشد که در صورت حمایت مسئولان استانی و همت موسسه ملی خیریه نور محقق خواهد شد.
مدیر موسسه خیریه نور شعبه استان ادامه داد ؛ در صورتی که 2000 مترمربع زمین مورد نیاز برای اجرای این پروژه توسط مبادی ذیربط استانی در اختیار موسسه نور قرار گیرد در کوتاهترین زمان ممکن کار ساخت و ساز شروع و هنگام بهره برداری با استقرار امکانات و تجهیزات پزشکی استاندارد و منطبق با معیارهای وزارت بهداشت ، مراجعه بیماران مبتلا به سرطان استان به کلان شهرها کاهش خواهد یافت.
جوکار در پایان گفت ؛ با تشکیل کمیته های تخصصی ساماندهی و گسترش روند فعالیت های موسسه در سطح استان هدفمند و دسترسی جامعه هدف به خدمات مورد تعهد موسسه به نحو مطلوبتری انجام خواهد شد.
شایان ذکر است : در این نشست دکتر محمد امین ناظر مظفری بعنوان رئیس گروه دارو ، درمان و امورعلمی، دکتر محمد ذولعدال بعنوان رئیس گروه آموزش و پیشگیری، همت الله دانش به عنوان رئیس گروه اطلاع رسانی و رسانه ، محمد فرزامی فر به عنوان رئیس گروه امور فرهنگی، جذب و هدایت خیرین و سید حسین رازیان به عنوان رابط موسسه در حوزه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منصوب شدند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار