کد خبر: ۶۸۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۳ 08 December 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد جشن بزرگداشت روز دانشجو به میزبانی دانشگاه علمی و کاربردی دهدشت و با حضور اساتید و دانشجویان این مرکز و سایر دانشگاههای کهگیلویه در سالن شهید آوینی برگزار گردید.
 
برگزاری جشن روز دانشجو با حضور عدل هاشمی پور

در ابتدای برنامه تعدادی از دانشجویان و یکی از اساتید دانشگاههای تهران( دکتر رخشنده مند) دیدگاهها و نقطه نظرات خویش را بیان نمودند.
گرامیداشت این روز بزرگ، بیان مشکلات دانشجویان و تلاش در جهت رفع آنها از ناحیه ی مسئولان، ایجاد فرصت های نقد، رفع تبعیض و برقراری عدالت و پیگیری یارانه شهریه ی مناطق محروم در مجلس توسط نماینده از اهم موارد مطروحه بود.
مهندس عدل هاشمی پور ضمن گرامیداشت روز دانشجو و دانشجویان شهید، گفت : دانشگاه محل پرورش نیروی انسانی کارآمد و خلاق است و فراهم نمودن زمینه ارتقاء و گسترش تحقیق و پژوهش، نیازمند حمایت، تداوم و تدوین برنامه های بلند مدت و اصولی است.
 
برگزاری جشن روز دانشجو با حضور عدل هاشمی پور

مهندس هاشمی پور با اشاره به تقویت و لازمه حمایت از دانشجو اظهار داشت: چنانچه برنامه ریزی آموزشی مطابق با استاندارد و شرایط روز باشد میتواند در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ... راهگشا بوده و امیدواری به شتاب تحول و  توسعه در جامعه شکل گیرد.
هاشمی پور مراکز علمی، آموزشی و دانشگاهی را مبدأ آموزش، تخصص و فرهنگ دانست و افزود: دانشجو با تحرک و پویایی خلق کننده  و تحقق بخش مؤلفه های فوق و شاخص های توسعه است.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، انتقادات و پیشنهادات دانشجویان، اساتید و صاحب نظران را نشانه رشد و پویایی یک جامعه دانست و گفت:  نقد منصفانه همراه با ارائه ی راهکار در موضوعات مختلف را لازمه ی توسعه و خدمتگذاری بیشتر به مردم می دانم و از آن استقبال می کنم.
نماینده مردم در پایان این برنامه، بخشی از وقت خود را به  دانشجویان اختصاص داد و به سوالات آنان پاسخ داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار