رئیس اتاق اصناف کهگیلویه در گفتگوی اختصاصی با تابناک مطرح کرد؛
اخوان اظهار داشت: در طی 2 ماه اخیر واحد بازرسی بصورت گشت مشترک با دیگر ادارات از جمله صنعت معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان بیش از 6 هزار بازدید از تمامی واحدهای صنفی شهرهای دهدشت، چرام، قلعه رئیسی، دیشموک، لنده و بخش سرفاریاب انجام شده است.
کد خبر: ۶۸۹۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۸ 11 December 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، رئیس اتاق اصناف شهرستان کهگیلویه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار تابناک اظهار داشت: از ابتدای مهرماه سال جاری تاکنون به دلیل افزایش نرخ دلار و بالا رفتن ارزش ریالی طلا، باعث بی ثباتی در سطح بازار شده است و در کلیه اقلام و اجناس افزایش قیمت وجود داشته است.

وی افزود: با توجه به شرایط بسیار حساس کشور، بازرسی ها همچنان بصورت مستمر در حوزه شهری و بخش های تابعه در دو نوبت صبح و عصر صورت می گیرد.

عین الله اخوان ابراز داشت: در طی 2 ماه اخیر واحد بازرسی بصورت گشت مشترک با دیگر ادارات از جمله صنعت معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان از تمامی واحدهای صنفی شهرهای دهدشت، چرام، قلعه رئیسی، دیشموک، لنده و بخش سرفاریاب بازدید کردند.

وی افزود: از ابتدای مهرماه تا پایان آبان ماه سال جاری تعداد 6 هزار و 358 بازدید در سطح شهرستان های کهگیلویه، چرام و لنده صورت گرفت.

اخوان بیان داشت: در 2 ماه اخیر از واحدهای صنفی بخش قلعه رئیسی و دیشموک بازرسی صورت گرفت و تعداد 74 تخلف شناسایی و تعداد 74 گزارش به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شده است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: تعداد شکایات مردمی در سطح شهرستان تعداد 216 مورد بصورت حضوری، تعداد 2 هزار و 276 مورد بصورت تلفنی، تعداد 132 مورد کتبی و مجموعآ تعداد 2 هزار و 624 مورد از صنوف متخلف شهرستان در طی 2 ماه اخیر شکایت ثبت شده است.

وی افزود: در این ایام نظارت مستمر از واحدهای صنفی از جمله پوشاک، کیف و کفش، نوشت افزار و نانوایی ها بیشتر از صنوف دیگر بوده است.

اخوان ابراز داشت: از ابتدای مهرماه تا پایان آبان ماه سال جاری ارزش ریالی تخلفات کشف شده به میزان یک میلیارد و 92 میلیون و 460 هزار ریال بوده است.

وی گفت: واحد بازرسی و نظارت این آمادگی را دارد در هر ساعتی از شبانه روز به شکایات حضوری، تلفنی و کتبی همشهریان محترم پاسخ دهد و از صنوف متخلف بازرسی نماید.

اخوان خاطرنشان کرد: در این ایام واحد بازرسی با هماهنگی ادارات امنیتی از جمله آگاهی، تعزیرات و نیروی انتظامی تعدادی اقلام در رسته پوشاک بچه، قند و شکر و لاستیک کشف نموده و پرونده متخلفین جهت اعمال قانونی به تعزیزات حکومتی شهرستان ارسال شده است.

 

خبرنگار و تنظیم گزارش: سید مصطفی گنجی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار