رییس اورژانس کشور خبر داد؛
رییس اورژانس کشور از خدمت رسانی ۵ هزار و ۵۰۰ آمبولانس در طرح زمستانی جاده های کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۹۰۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 13 December 2018

پیرحسین کولیوند صبح پنج شنبه در مراسم آغاز طرح امداد زمستانی ۹۷ در آبعلی طی سخنانی گفت: وزارت بهداشت و سازمان اورژانس طرح های ویژه ای برای پیشگیری و خدمت رسانی به مردم در جاده ها در زمستان اجرا کردند.

وی به توزیع ۴۰۰ دستگاه آمبولانس دو دیفرانسیل در پایگاه اورژانس کشور طی ۲ ماه اخیر اشاره کرد و گفت: برای کمک رسانی به مردم در شرایط برف و سخت آماده ایم، امروز بین ۲۰ الی ۳۰ درصد افزایش ظرفیت در منابع انجام داده ایم و کارکنان را آموزش بیشتری دادیم

رییس اورژانس کشور اضافه کرد: امسال با ۵ هزار و ۵۰۰ آمبولانس تعداد نیروهای اورژانس را طوری برنامه ریزی کردیم، تا بتوانند بیشتر در خدمت مردم باشند.

وی ادامه داد: ما نیروی جدیدی استخدام نکردیم، اما با استفاده از ظرفیت زمان استراحت نیروها برای خدمت رسانی بیشتر بهره بردیم، بالگردهای اورژانس کاملا آماده هستند و سراسر کشور را پوشش می دهند، ما توسط اورژانس هوایی بالغ بر ۲۳ هزار مجروح را جابجا کردیم، که ۶۵ درصد آن ها به طور مستقیم وارد اتاق عمل شدند.

کولیوند از نیروهای اورژانس خواست، مسیرها را طوری پیشگیری کنند، که از حوادث پیشگیری شود و گفت: اگر خدای نکرده حادثه ای رخ داد، باید به سرعت وارد عمل شویم، تا بتوانیم جان افراد را پیشگیری کنیم و خسارات جانی را کاهش دهیم.

بر اساس این گزارش، طرح زمستانی ۹۷ با حضور مقامات و مسئولان کشوری هم زمان با سراسر کشور، به طور متمرکز طی مراسمی در آبعلی دماوند آغاز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار