تابناک گزارش می دهد؛
معاونین بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از اورژانس جدید بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت بازدید کرد.
کد خبر: ۶۹۱۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸ 15 December 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، معاونین بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان عصر دیروز از اورژانس جدید دهدشت بازدید کرد و در خصوص افتتاح این طرح بهداشتی با مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه و رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) رایزنی کرد.

ابراهیم نعیمی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان در این بازدید اظهار داشت: با افتتاح اورژانس دهدشت که از پیشرفته ترین مراکز بهداشتی جنوب کشور به شمار میرود، خدمات دهی به بیماران بهتر و آنها مشکلات کمتری خواهند داشت.

در ادامه بازدید، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی نیز اظهار داشت: هدف از این بازدید بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته و تجهیزات پزشکی خریداری شده در اورژانس جدید و نیز بررسی بخش های مختلف بیمارستان و روند درمان بیماران بوده است.

دکتر غلام عباس سبز با بررسی وضعیت پیشرفت فیزیکی و نیز تجهیزات مورد نیاز اظهار داشت: با تقسیم کار میان گروه های مختلف و با تشکیل کمیته های تبلیغاتی، عمرانی، اجرایی و تخصصی درمانی مقرر شد بر اساس برنامه ریزی بعمل آمده و برنامه زمان بندی  اشکلات موجود برطرف و تجهیزات در حال انتقال، نصب و راه اندازی شوند.

وی با قدردانی از حمایت رئیس دانشگاه علوم پزشکی، پیگیری نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی و نیز تلاش های شبانه روزی مدیریت شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه و مجموعه بیمارستان امام خمینی(ره) ابراز امیدواری کرد بزودی شاهد افتتاح این مرکز مهم درمانی باشیم.

در ادامه مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه اظهار داشت: تقریبا همه تجهیزات مورد نیاز اورژانس متشکل از ۱۰۷ تخت و ۶۰ کنسول و سایر دستگاه ها تهیه و درحال نصب است.

کورش داوری ابراز داشت: دیگر تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز بزودی به شهرستان منتقل می شود.

سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت در این بازدید نیز اظهار داشت: پروژه اورژانس جدید بیمارستان دهدشت با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان و مساحتی در حدود 2 هزار و 200 متر مربع؛ دارای 70 تخت درمانی است که قابلیت افزایش تا 110 تخت در مواقع نیاز را دارد و طی سفر وزیر بهداشت و درمان به استان افتتاح خواهد شد.

در پایان گفتنی است، بیمارستان امام خمینی ( ره ) دهدشت در حال حاضر تنها بیمارستان دارای امکانات در هر 3 شهرستان است که بصورت همزمان به جمعیتی بیش از 200 هزار نفری خدمات دهی می کند و در حال حاضر و با توجه به آمار بسیار بالای مراجعین افتتاح اورژانس دهدشت بیش از هر زمان دیگری ضرورت دارد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار