رئیس شورای تامین شهرستان بویراحمد با تأکید بر محصور و محدود نمودن قبرستانها و تجمیع در آرامگاه شرف آباد، ورود دستگاه‌ قضایی و دادستان را ضروری عنوان کرد.
کد خبر: ۶۹۱۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ 16 December 2018

تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی ، کارگروه آرامستانهای مرکز استان به ریاست فرماندار بویراحمد در محل فرمانداری و با حضور روسای ادارات و دستگاه‌های مرتبط_ صبح امروز_ برگزار شد.
فرماندار بویراحمد در این کارگروه با بیان اینکه هر روز تجمع مردمی و طایفه ای در خصوص قبرستان ها داریم خاطرنشان کرد: قبرستان های فامیلی تمام اصول و ضوابط حاکم بر آرامستان ها را نادیده گرفته است که اگر دست روی دست بگذاریم از الان تا آینده به یکی از چالش‌های بزرگ مسئولان یاسوج تبدیل خواهد شد.
رئیس شورای تامین شهرستان بویراحمد با تأکید بر محصور و محدود نمودن قبرستانها و تجمیع در آرامگاه شرف آباد، ورود دستگاه‌ قضایی و دادستان را ضروری عنوان کرد.
شاهرخ کناری یادآورشد: مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد و شهر یاسوج پتانسیل آن گردشگری است و قبرستان‌های تل زالی، معصوم آباد، گوشه، محمود آباد و… چسبیده به شهر هستند و نگاه و نظر هر مسافر، گردشگر و یا خانواده ای را به خود جلب می‌کند که این زیبنده نیست.
رئیس کارگروه آرامستان های یاسوج گفت: در گذشته واگذاری زمینهای قبرستان شرف آباد و فروش آنها کاری اشتباه بوده است و شهرداری به جای قبر هم برای درآمدزایی رحم نکرد.
فرماندار بویراحمد افزود: پیش‌بینی مکان جدید آرامستان یاسوج با در نظر گرفتن همه شرایط و ضوابط می بایست در دستور کار دستگاه های متولی قرار بگیرد.
شاهرخ کناری تصریح کرد : بخشی از ۷۰ هکتار زمین وقفی امامزاده مختار می‌تواند با نظر فقهی و ولی فقیه یا نماینده ایشان به این کار اختصاص داده شود و باید با توجه به عام المنفعه بودن امر، همه دستگاه‌ها همکاری لازم را داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار