کد خبر: ۶۹۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹ 16 December 2018
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از امدادرسانی و انتقال ۲ مصدوم واژگونی موتورسیکلت با اورژانس هوایی  یاسوج و گچساران خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵  جلال پوران فرد با بیان اینکه این دو حادثه در بعد از ظهر امروز شنبه ۲۴ آذر ماه ۹۷ به وقوع پیوست افزود: ۲ مصدوم این حادثه  بعلت  آسیبهای  شدید  با اورژانس هوایی  به بیمارستان‌های استان انتقال داده شدند.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به  اینکه حادثه اول در ساعت ۱۴  در  باشت با واژگونی موتور سیکلت به  وقوع پیوست افزود : تصادف دوم در حوالی ساعت ۱۶ در در پاتاوه تونل دوم روستای شترخون  اتفاق افتاد.
وی عنوان کرد:   واژگونی موتورسیکلت در باشت وهمچنین انحراف موتورسیکلت در شترخون پاتاوه هر دو مصدوم توسط تکنسین‌های آمبولانسهای اورژانس  بعد از اقدامات  اولیه پزشکی به درمانگاه پاتاوه و باشت انتقال داده شدند.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی اذعان کرد: به علت وضعیت بدحال هر   دو مصدوم درخواست بالگرد هوایی شد که مصدوم درمانگاه باشت با بالگرد اورژانس گچساران به بیمارستان شهید رجایی  این شهر و مصدوم درمانگاه پاتاوه با بالگرد اورژانس یاسوج به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار