کهگیلویه و بویراحمد؛
۶ هزار و ۹۶۸ حامی از ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد جمایت می‌کنند.
کد خبر: ۶۹۲۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸ 17 December 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اظهار کرد: این افراد خیر سرپرستی پنج هزار و ۱۳۹ نفر از ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش این نهاد حمایتی را برعهده دارند.

قباد مبشری میزان کمک به ایتام و فرزندان محسنین را در هشت‌ماهه امسال شش میلیارد تومان اعلام کرد و افزود:این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: کمیته امداد به‌منظور حمایت از کودکان بی‌سرپرست و نیازمند طرح اکرام ایتام و محسنین را در دستور کار خود قرار داده است به طوری که تعداد 5 هزار و 628 نفر از فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد است.

وی ادامه داد: از این تعداد سه هزار و ۴۱۱ نفر از آن‌ها بدون حامی هستند.

مبشری با اشاره به اینکه خیران و نیکوکاران برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین می‌توانند به دفاتر این نهاد مراجعه کنند افزود: همچنین خیران و نیکوکاران می توانند عدد یک را به سامانه ۳۰۰۰۰۷۴۱ ارسال و یا به سایت‌های اکرام و محسنین به آدرس http://mohsenin.ir مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه کمک‌های اهدایی حامیان برای رفع نیاز‌های تحصیلی، معیشتی، مسکن و درمان ایتام و محسنین هزینه می‌شود افزود:خیران و افراد نوع دوست همچنین می‌توانند با شماره‌گیری # ۱*۳*۰۷۴*۸۸۷۷* به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار