فوری
لحظاتی پیش دو جوان دهدشتی دردریاچه سد جوزار بخش چیتاب غرق شدند.
کد خبر: ۶۹۳۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹ 20 December 2018
لحظاتی پیش دو جوان دردریاچه سد جوزار بخش چیتاب غرق شدند.
به گزارش میدانی خبرنگار تابناک از چیتاب از ساعاتی پیش سه جوان اهل شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد که برای دیدار با یکی از بستگان خود در منطقه چیتاب شهرستان بویراحمد رفته بودند بر اثر حادثه به درون دریاچه سد جوزار سقوط کرده که یک نفر از این افراد با کمک افراد محلی نجات یافت اما دو نفر دیگر با گذشت حدود ۳ ساعت از حادثه هنوز وضعیت آنان مشخص نیست.
 بنابر این گزارش افراد محلی به صورت خودجوش با حضور در محل حادثه در حال تلاش برای یافتن این دو جوان در بستر رودخانه هستند . 
خبرنگار تابناک از محل حادثه گزارش داد با وجود تماس های مکرر هنوز نه از بالگرد امداد و نه از هلال احمر خبری نیست.
تکمیلی
روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ جلال از قول پورانفرد بابیان اینکه این غرق شدگی در چیتاب سد جوزار در ظهر پنجشنبه ۲۹ آذرماه سالجاری ساعت ۱۲ و ۲۹ دقیقه به اورژانس ۱۱۵ گزارش شد ، نوشت : متاسفانه ۲ نفر جان خود را از دست داد.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: با اعلام این خبر بلافاصله دو دستگاه آمبولانس از پایگاه ۱۱۵ جاده‌ای پاتاوه و دشت بازار به منطقه حادثه اعزام شد.
جلال پوران فرد با بیان اینکه در همان دقایق ابتدایی به اورژانس سه نفر غرق شدگی اعلام شده بود افزود: بنا به اطلاعات کسب شده یک نفر به علت مهارت شنا جان خود را نجات داد ولی دو نفر دیگر غرق شدند.
وی افزود : با تلاش نیروهای امدادی و غواصان دو نفر غرق شده بعد از ساعت ها از آب بیرون آورده شدند ولی تلاش پرسنل اورژانس جهت احیای این غرق شدگان بی نتیجه ماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار