مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم بارش‌ها در کشور، از کاهش دما در اغلب مناطق کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۹۳۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷ 22 December 2018

احد وظیفه اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز (30 آذر) برای استان‌های واقع در شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، دامنه‌های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز، تهران، شمال سمنان و بخش‌هایی از مرکز کشور بارش باران، وزش باد و در نواحی سردسیر و کوهستانی بارش برف پیش بینی می‌شود.

به گفته وظیفه همچنین برای امروز کاهش دمای چهار تا شش درجه‌ای در نواحی شمالی و شمال شرق کشور انتظار می‌رود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: به تدریج از بعد ازظهر امروز (30 آذر) فعالیت این سامانه در نواحی غربی تضعیف شده و طی فردا (اول دی) گستره بارش و وزش باد محدود به مناطقی از مرکز، شرق، شمال شرق و شرق سواحل دریای خزر و دامنه‌های جنوبی البرز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز یکشنبه (دوم دی) برای سواحل دریای خزر ،بارش پراکنده و در نواحی دیگر کشور آسمانی صاف پیش بینی می‌شود، گفت: دریای خزر طی امروز و فردا (30 آذر و اول دی) و خلیج فارس و غرب تنگه هرمز از اواخر امروز و طی فردا و پس فردا مواج هستند.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران روز شنبه (اول دی) نیمه ابری همراه با مه صبحگاهی با بارش پراکنده و به تدریج کاهش ابر با حداقل دمای یک و حداکثر دمای 6 درجه سانتیگراد و روز یکشنبه (2 دی) صاف تا کمی ابری با حداقل دمای 1- و حداکثر دمای 6 درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار