شاید عده ای فکر کنند این ها اغراق است اما حقیقت امر این هست که همه اینها واقعیت است و باید گفت آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است.
کد خبر: ۶۹۶۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳ 29 December 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد /آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
همراهی با هاشمی پور برای فتح قله های توسعه
باید به مردم کهگیلویه بزرگ تبریک گفت،باید به این بصیرت، اعتماد و اتحاد دست مریزاد گفت،باید این همدلی را ستود و ارج نهاد.
مردمی محروم اما شایسته بهترینها،مردمی که با حضورشان،شعورشان،انتخابشان نشان دادند که  متعهد به آینده خود و فرزندانشان هستند و این برایشان در اولویت است.
مردمی که در همه برهه ها و گردنه های سخت انقلاب ،چه در دوران جنگ تحمیلی و چه دوران سازندگی همراه و هم پای مسئولان برای آینده دیارشان قدم برداشتند و برای آینده ای بهتر همه ی سختیها را به جان خریدند.
مردمی که ناملایمات گذشته و بی پاسخ ماندن اعتمادشان در دوره های گذشته از عزم جزم  آنها برای سربلندی  و توسعه منطقه و سرزمین شان نکاست و امید به آینده ای بهتر از افق نگاهشان رخ فرو نکشید.
آری بعد از مدتها خطا و آزمایش اسفند ۹۴ اعتماد و انتخاب عالمانه و آگاهانه آنها جواب داد و کور سوی امید به آینده ای بهتر در دل آنها زنده شد.
هاشمی پور وعده داد،وعده ی بازگشت امید،وعده ی روزهای بهتر،،وعده ی عبور از محرومیت،وعده توسعه یافتگی،وعده ی کارهای زیربنایی،وعده توسعه ی زیرساختها،وعده فعال شدن طرحهای راکد و بر زمین مانده و انصافا تا آنجا که شرایط کشور و بودجه ی کشور اجازه می داد با تمام توان برای عملی نمودن این وعده ها جنگید و موفق هم شد.
شاید عده ای فکر کنند این ها اغراق است اما حقیقت امر این هست که همه اینها واقعیت است و باید گفت آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است.
هر چند باید پذیرفت که در مواردی پیشرفت کارها و پروژه ها به کندی پیش  رفته که  آن هم به دلیل شرایط حساس کشور و تحریمهای تحمیلی بوده ،اما آنچه اتفاق افتاده در خور تقدیر و ستایش است و اگر هر کسی به هر دلیلی ابهامی دارد بهتر است برای یافتن پاسخ سوال خود مستقیما و از نزدیک این پروژه ها را ببیند و رصد کند.
پروژه های بزرگی همچون گازرسانی به دیشموک  قلعه رئسی و چاروسا،نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک،آب رسانی به چهار شهر دهدشت،چرام،سوق و لنده،جاده پاتاوه -دهدشت ،جاده سوق دهدشت و چرام دهدشت،فسفات چرام،جاده تشان به لنده و چندین و چند جاده ی دیگر که در حوصله این یادداشت نیست،اورژانس بزرگ دهدشت،تجهیزات بیمارستانی برای مناطق مختلف حوزه انتخابیه،سالن ها و زمین های ورزشی،مکانها و تجهیزات آموزشی ،تامین جهیزیه برای زوج های جوان و صدها کار ریز و درشت دیگر همه نتیجه تلاشهای دلسوزانه نماینده خدوم مردم در مجلس شورای اسلامی می باشد که نادیده انگاشتن این تلاشها عین ناسپاسی و قدر ناشناسی میباشد،اما به یقین مردم نجیب ، قدرشناس و زمان شناس کهگیلویه بزرگ کما فی سابق همراه و همیار نماینده پرتلاش خود تا فتح قله های توسعه خواهند بود ان شاءالله.
امیر محبی فر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
عطر آن است که ببوید خودشرینی هم حدی داره روحانی هم خوب وعده داد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
من با اقای هاشمی هستم اما بنظر خودت دوهفته یبار مقاله میدی و حرفای تکراری میزنی چاپلوووووسی نیست...اینکارها خوب نیست...
موگرمون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
مردی کارهای که برا لنده انجام شد را تو یه یادداشت بیار . آخه کو جاده های که برا لنده نام میبرید .کو بیمارستان
یه بنیاد علوی داره لنده کار میکنه که آقای هاشمی خودش اظهار داشت در نشستی که لنده با این بنیاد بجایی نمیرسه
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
والا باید بهت مدال بدن.مدال بهترین بادمجون دور قاب چین تاریخ
پرویزی چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
کدوم فسفات ؟؟؟کدوم چرام؟؟؟مگر بیمارستان چرام دوسال پیش کلنگ زنی نشد .بیمارستان باشت با چرام کلنگ زنی شد.اون کجا و این کجا.!!!مردم می ببینند نیازی به گفتن نیست.!!!کدوم وعده اش برای مردم چرام عملی شد.؟؟؟؟دروغ نویسی حدی داره.
غریبی چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
ازبس که تکراری هست مطالب این محبی .فقط عنوان تغییر می کنه.محتوی همون مطالب قبلی هست.دوست عزیز سخن نو آر که نو را حلاوتی است دگر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
تشتو زد !!!!! بنویس محبی ! بیشتر بنویس!!!
صادق زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
بزک نمیر بهار میاد /کمبزه با خیار میاد./دوره وعده های پوچ تموم شد.بگو حاج عدل قید نمایندگی را بزن.ی مدیر دبستان تو مناطق نداری.ما بودیم ولی انتخابات بعدی مطمئنا تصمیم جدیدی خواهیم گرفت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار