داشتن شریک جنسی بدون تشکیل خانواده در این سند تایید شده است اما همین‌ها به ازدواج زیر ۱۸ سال گیر می‌دهند.
کد خبر: ۶۹۶۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷ 29 December 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / دکتر سید اسماعیل محمدی مهر ، در سند توسعه ۲۰۰۰ خواسته شده است که جلوی بارداری‌ها در کشور گرفته شود همچنین در سند توسعه پایدار ۲۰۱۵ تا ۲۰۳۰ که بعدا معروف به سند ۲۰۳۰ شد خواسته شده است که باید جلوی بارداری دختران تا سن ۱۹ سالگی گرفته شود. در این سند ازدواج دختر و پسر زیر سن ۱۷ سال را ممنوع اعلام کرده است اما از آن طرف خواسته شده است که کودک در سنین ابتدایی باید با وسایل ضد بارداری آشنا شود بنابراین اینها فقط مشکلشان ازدواج و شکل‌گیری تعهد و خانواده است.
اسلام می‌گوید اگر تشخیص درست درمانی مطرح باشد و یا اینکه شخصی خودش نمی‌خواهد بچه بیاورد مشکلی نیست نیاورد. در اسلام ما آیات و روایات مربوط به کنترل و عدم کنترل جمعیت داریم که بسته به شرایط فرق می‌کند مثلا امروز که رشد جمعیت ما به سمت صفر میل می‌کند دیگر جلوگیری از فرزندآوری معنا ندارد.
مسئله دیگری که در تعهدنامه ۲۰۳۰ خواسته شده است خودمختاری جنسی است و می‌گوید زن حق پاسخ دادن منفی به روابط جنسی درون خانواده دارد حتی اگر به فروپاشی خانواده بینجامد و آن را تجاوز مرد به حقوق همسرش عنوان کرده است در حالی که روابط جنسی بین همسران در قرآن براساس تفاهم و توافق است.
مورد دیگری که در این سند دیکته شده است فراهم کردن دسترسی نوجوانان به اطلاعات جنسی است و دولت ایران باید این گزارش‌ها را به نهادهای بین‌المللی بدهد. این تعهدنامه بند دیگری دارد تحت عنوان آموزش رهایی بخش که در آن مواردی چون خودارضایی که در اسلام مضر و گناه شمرده شده است را مفید عنوان کرده است.
مورد دیگر آموزش همجنس‌گرایی است که امروز تحت عنوان آمادگی برای کنکور، مشاوره روان‌شناسی و … به طور غیررسمی در ایران در حال پیاده سازی است. مورد سوم بند آموزش‌های رهایی بخش، برگزاری همایش‌های کودک کشی در ایران است، جالب است که برای این همایش‌ها دستور به برگزاری آنها در شهرستان مشخص، سالن مشخص و ساعت مشخص داده‌اند.

آموزش چهارم بند رهایی‌بخش، دیدن فیلم‌های پورن و کمک به تخیل جنسی در کودکان عنوان شده است و مورد دیگر هم آموزش کتاب‌هایی چون لک‌لکی در کار نیست، بدن من مال خودمه، اعضای خصوصی من، برخی رازها باید فاش شود و … عنوان شده است. اگر اعضای بدن تو مال خودت است چرا در روابط جنسی آزاد اعضای خصوصی‌ات را عمومی می‌کنی؟ در این کتاب بدن برهنه زن و مرد را کشیده بعد می‌گوید آموزش جنسی به کودکان.

تشکیل ان‌جی‌اوها و سازمان‌های مردم‌نهاد و ارتباط با انجمن‌های علمی فاسد یا ناآگاه نیز خواسته شده است.

علی‌رغم وجود تعداد زیادی استاد متعهد در دانشگاه‌ها، استادان بی‌غیرت زیادند. کسانی که به دانشجوی دختر خود به خاطر نمره و پایان‌نامه نظر بد دارند، بعد می‌آید در جلسه کلاس علیه احکام اسلام حرف می‌زند و نسبت قرون وسطایی به اسلام می‌دهد و عنوان می‌کند اسلام حقیقی همین داعش است. این استاد باید پاسخ دهد چه کسی داعش را نابود کرد داعش را ارباب آمریکایی تو تجهیز و تقویت کرد. امام خمینی فرمودند اگر استادی به جای درس شروع کرد علیه اسلام حرف زدن و بحث و منطق را هم نپذیرفت او را از دانشگاه بیرون بیندازید و علیه آنها قیام کنید چنین کسی از اسلام به اندازه پنج کتاب هم سواد ندارد.
مورد دیگر که در این تعهدنامه خواسته شده است راه‌اندازی جنبش آموزش جنسی کودکان است که بدن عریان دختر و پسر بچه را کشیده و اسمش را گذاشته جنبش رهایی‌بخش. آموزش فمنیست و کودکان و آموزش همجنس‌گرایی به کودکان. اینها می‌گویند ازدواج در سن نوجوانی ممنوع است ولی این روش‌های منحط را در مورد کودکان می‌پذیرند.
جامعه مدنی یعنی ۶۰ میلیون گرسنه در آمریکا
این افراد هم صدا با غرب در دهه ۷۰ فریاد و فغان جامعه مدنی برآوردند و آن را بر سر جامعه ایرانی کوبیدند. جامعه مدنی حقیقی یعنی ۶۰ میلیون گرسنه آمریکایی که اگر روزی یک وعده غذا به آنها توسط خیریه‌ها داده نشود از فقر می‌میرند. جامعه مدنی یعنی خشونت علیه زنان و سیاه‌پوستان. البته جامعه ما مشکل زیاد دارد اما آن جامعه منحط غربی نمی‌تواند الگوی ما باشد.
حجاب و عفاف یعنی در هرجا کار مربوط به آن انجام شود
تعبیر قرآن از رابطه زن و مرد آرامش و سکینت است. ثواب نماز انسان متاهل از مجرد بیشتر است. خدا به زنان پیغمبر می‌فرماید در جامعه دینی با مردان با ناز و عشوه حرف نزنید چون مردانی هستند که مرض قلب دارند اینکه عده‌ای می‌گویند من دلم پاک است و از این جور لباس پوشیدن منظوری ندارم ما هم می‌پذیریم اما تو منظور بدی نداری اما در جامعه مردان مریض هم منظور بد ندارند؟
حجاب و عفاف یعنی اینکه هر جا کار مربوط به آن انجام شود. دانشگاه جای روابط جنسی نیست جای علم و پژوهش است.

گناهان و روابط نامشروع کودکان و نوجوانان را به اسم قوانین بین‌المللی به کشور وارد کردند
در کتاب‌های توصیه شده برای آموزش به کودکان در این تعهدنامه‌ها عکس‌های خودارضایی را می‌کشند و بعد زیر آن می‌نویسند این کاملا طبیعی است یعنی دین که این گناهان را منع می‌کند غیرطبیعی است و بعد هم این موارد منحط را به قوانین بین‌المللی ارجاع می‌دهند.

اجرای cse که برنامه جامع آموزش جنسی با حمایت یونسکو است، انتشار کتب آموزش جنسی برای کودکان و تربیت معلمین آموزش جنسی برای کودکان آموزش سکسوالیته که باید از پنج سالگی شروع شود از دیگر موارد این سند می‌باشد در حالی که اسلام می‌خواهد حتی خواهر و برادر از سنین پایین کودکی رختخوابشان جدا شود و همه اعضای خانواده پوشش را جلوی هم رعایت کنند چنین موردی به بلوغ زودهنگام منجر می‌شود و در نهایت هم می‌گوید در این مسائل به انتخاب افراد احترام بگذارید.
آیا شما به انتخاب یک داعشی و انتخاب یک معتاد احترام می‌گذاری که بدون اجازه وارد خانه تو شود و خانواده تو را بکشد یا آلوده کند؟ این حق بشر نیست که از آن دم می‌زنی این حق گناه است. خودکشی، سقط جنین و رابطه نامشروع حق بشر نیستند.

در کشور ما بعد از انقلاب بعد از کنفرانس پکن به اسم بهداشت باروری گفتند مواظب باشید از کودکان سوء استفاده جنسی نشود و یا کودکی که با پدرش حرفه‌ای را یاد می‌گرفت کودک کار نامیدند.

قبح‌زدایی از روابط نامشروع به اسم مبارزه با ایدز
در دیگر بندهای این سند زمینه‌سازی برای زنا در صورت توافق دو طرف خواسته شده است و در مراحل دیگر به دنبال قبح‌زدایی از مسئله ایدز است.
کسانی که ایدز را اشاعه دادند سبک زندگی مدرن داشتند، البته خیلی‌ها هم قربانی شدند. البته در حین آموزش مسائل مربوط به ایدز به قباحت‌زدایی از روابط جنسی آزاد هم پرداختند. ایدز مسئله اصلی در غرب است و علت اصلی مرگ و میر در ایران نیست. در ایران ۱۵ نوع بیماری داریم که مرگ ناشی از آنها قابل مقایسه با ایدز نیست.

مواد مخدر بیشتر از ایدز قربانی می‌گیرد اما چرا یک دفعه مسئله همه مسئولان می‌شود ایدز؟ فرد مبتلا به ایدز یک بیمار است یک قهرمان نیست. غربی‌ها مشکلات جامعه خودشان را می‌خواهند مسئله و مشکل جامعه ما کنند. مسئولان جمهوری اسلامی باید مشکلات جامعه ایران را پیگیری کنند.
مشکلات جامعه ما حتی در مواردی مثل اعتیاد و اشتغال با غرب متفاوت است. در یکی از این کتاب‌ها به جوانان می‌گوید از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید و لذت ببرید و یا می‌گوید مشروب نخورید چون در شما استرس ایجاد می‌کند یا پدر و مادرتان را ناراحت می‌کند اما نمی‌گوید تو مسلمانی و باید حدود خدا را حفظ کنی.
مستقیما انگ‌زدایی از ایدز در ایران را خواسته‌اند

به بهانه کاهش جمعیت و کنترل ایدز آموزش‌های جنسی آزاد را تا دورترین مناطق ایران گسترش دادند و قانونا متعهد به انگ‌زدایی از ایدز تحت عنوان مبارزه با تبعیض شدند. بیماری که ۹۰ درصد مبتلایان آن در غرب مشکلات روابط جنسی نامشروع داشته‌اند. این با کسی که قربانی این بیماری شده و ناخواسته مبتلا شده فرق دارد.
می‌گویند اعتیاد جرم نیست بیماری است البته که فرد معتاد بیمار است اما چون خودش اعتیاد را انتخاب کرده خود و خانواده و دنیا و آخرتش را نابود کرده است پس جرم هم محسوب می‌شود. اگر حتی جرم هم نباشد و فقط بیماری باشد آیا نباید مانع چنین فردی شد که دیگران را بیمار نکند؟
نصف بیشتر زندانیان معتاد هستند اما چرا آن‌گونه که به دنبال قبح‌زدایی از ایدز است از اعتیاد نیست و مستقیما خواسته‌اند که در برنامه چهارم کنترل ایدز در ایران باید تمام دانش‌آموزان سطح یک و دو دبیرستان آموزش انگ‌زدایی از ایدز داده شوند. آیا خوب است که به بچه‌های خود بگوییم که ایدز چیز بدی نیست این خطرناک نیست؟
داشتن شریک جنسی بدون تشکیل خانواده در این سند تایید شده است اما همین‌ها به ازدواج زیر ۱۸ سال گیر می‌دهند.
بسیاری از استادانی که این متون منحط را در دانشگاه‌ها تدریس می‌کنند و از جمهوری اسلامی حقوق می‌گیرند می‌گویند یکی از عواملی که باعث شده مردم کلافه شوند نگاه آتش و پنبه به روابط زن و مرد است و یا می‌گویند ما به دین و جنسیت کاری نداریم و جوری وانمود می‌کنند که جاذبه جنسی بین زن و مرد وجود ندارد در حالی که همین استادان در زندگی شخصی خود آلوده به روابط ناسالم و نامشروع هستند و دارای پرونده‌های قضایی به خاطر تجاوز به حقوق زنان یا دانشجویان خود هستند.

در این سند می‌خواهد که کسانی که روابط جنسی آزاد غیر از همسر خود دارند آن را به عنوان یک مسئله بااهمیت جلوه ندهند و تنها به عنوان یک بی‌احتیاطی به آن نگاه شود. هم اکنون در بسیاری از شهرهای ایران چون تهران، مشهد، اصفهان، ارومیه دارند این آموزش‌ها را می‌دهند اما کسی درحکومت مسئولیت این آموزش‌ها را نمی‌پذیرد و وانمود می‌کند که اینها از طرف ما نیست.
آموزش گناه را به عنوان حقوق کودکان به ملت ایران تحمیل کرده‌اند
در این سند خواسته شده که از آزار جنسی کودکان جلوگیری شود چیزی که در اسلام جزو محرمات است. پیامبر ما فرمود اگر پدر و مادر از کودک خود به گونه‌ای نیشگون بگیرند که منجر به قرمزی پوست شود دیه دارد این یعنی کنترل خشونت علیه کودکان. پیامبر ما جلوی پای بچه‌ها بلند می‌شد و زودتر به آنها سلام می‌کرد و یا می‌فرمود به کودکان دروغ نگویید و وعده دروغ ندهید و به او مهارت اقتصادی و رزمی و قرآن بیاموزید.
در حالی که در این سند خواسته شده است به کودکان آموزش داده شود که یک نوع خانواده هم خانواده هم جنس است و دستور داده‌اند که در این زمینه انیمیشن‌های متعدد برای کودکان ساخته شود. یکی از اعضای کنوانسیون حقوق کودک در ایران عنوان کرده است که ما داریم این برنامه‌ها را بی‌سر و صدا در تهران برای ده هزار کودک پیاده می‌کنیم.

سند ۲۰۳۰ بی‌سر و صدا و با کمک بهائیان در حال اجرایی شدن در کشور است
گزارش‌هایی از کارکنان آموزش و پرورش به صورت مخفیانه رسیده است که می‌گوید بیش از ۳۰ کارگاه در کشور تشکیل شده با عنوان تقویت جنسی کودکان. اینکه این کلاس‌ها کارگاه‌ها با چه استادی و با کدام مجوز در شهرهای مختلفی اصفهان، تهران، گناباد، کرمانشاه، مشهد و شیراز در حال اجراست مشخص نیست.
مشخص است که سرویس‌های بیگانه با واسطه بهائی‌ها دارند این کارها را در مدارس تحت عنوان حمایت از کودکان سیل و زلزله‌زده انجام می‌دهند. یعنی پیشنهاد دادند که در ایران در مناطق سیل و یا زلزله‌زده تعدادی مدرسه می‌سازیم به شرط اینکه آموزش آن مدارس به ما واگذار شود. همچنین بعضی گزارش‌ها می‌گوید مراکزی برای ارائه خدمات همجنس‌بازی احداث شده است.
آمار مرگ و میر سالانه در کشور بیشتر به بیماری‌های قلب و عروق، تصادفات و سرطان مربوط است. فقط هپاتیت در ایران ۱۵ برابر ایدز قربانی می‌گیرد پس اگر مشکل سلامت است چرا به هپاتیت و سرطان نمی‌پردازید اما هیچ کس از دولت پاسخی نمی‌دهد.
در این سند خواسته شده است که آموزش مسائل جنسی باید مختلط باشد و استاد از جنس مخالف این حرف‌ها را آموزش دهد در حالی که در قرآن وقتی قصه یوسف و زلیخا که به نظر بسیار جنسی می‌رسد به گونه‌ای تعریف می‌شود که در فرد تحریک و هیجان ایجاد نکند.
اصلا مشخص نیست که چه کسی پاسخگوی این تعهدات در کشور است. نسبت چنین تعهداتی با مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی چیست؟ جوری رفتند چنین سندی را امضا کردند که انگار در یک کشور سکولار می‌زیسته‌اند.در آخر امید است دیدمان نسبت به اسلام و ایران اسلامی عمیقتر شود و با بصیرت به مسائل پیرامونی جهان و ایران نگاه کنیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
توانا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
احسنننننتم
جوادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
باتشکر..متاسفانه امریکا و غرب از هیچ خیانتی دریغ نمیکنن
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
من معلم هستم و از متن شما متشکر و ممنونم دکتر محندی گرامی
توحیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
مجلس مرده به دردکفن کردن هم نمی خورد چون اکثریت فاسدهستندوبقیه ترسو وملاحظه گر
شهروند ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
به حول و قوه الله و هوشیاری رهبر عظیم وشان ایران اسلامی دشمنان داخلی و خارجی ایران اسلامی هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند...
واقعا من تاسف میخورم که این دولت در قیامت جواب مردم چگونه میده

همش فریبکاری، دروغ، تهمت، براندازی و همصدا با بیگانه
ولی من قول میدم بزودی زود همه خیانت‌ها برملا میشه
فقط صبر میخواد.....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار