نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس:
ستار هدایتخواه نماینده ادوار گذشته بویراحمد و دنا در مجلس در مراسم ۹دی شهرستان چرام گفت:از ویژگی های منتظران,فتنه شناسی هست و نباید در دام فتنه گران افتاد که مسئولیت سنگینی است.
کد خبر: ۶۹۷۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴ 30 December 2018

به گزارش خبرگزاری تابناک کهگیلویه وبویراحمد از چرام ،ستار هدایتخواه نماینده ادوار گذشته بویراحمد و دنا در مجلس در مراسم ۹۹دی شهرستان چرام گفت:از ویژگی های منتظران,فتنه شناسی هست و نباید در دام فتنه گران افتاد که مسئولیت سنگینی است.
وی افزود:برخی تلاش می کنند با ویژگی فتنه گران شبهاتی را تشدید کنند که شبهه اول حادثه نمایاندن فتنه ۸۸است.
هدایتخواه افزود:فتنه۸۸ برنامه ریزی شده بود و تفاوت ان با با اتفاق یا حادثه همین است و هدف ان براندازی هست.
این فعال سیاسی افزود:امام در سه خطبه نهج البلاغه فتنه را توضیح می دهد که از ویژگی های فتنه, شبهه را عنوان میکند.

وی اضافه کرد:پنهان کاری و خزنده بودن جریان فتنه و منجر شدن به زشتی و بدنبال مادیات و مردم را دچار تردید و ایجاد تنش و دعوا در جامعه میکند که از سایر ویژگی های فتنه است.
 
نماینده ادوار گذشته بویراحمد و دنا گفت:وقتی فتنه۸۸مرور میشود,بیش از ۹۰درصد با ویژگی های عنوان شده توسط امام علی (ع) شباهت دارد.
این مسئول با اشاره به انقلاب اسلامی عنوان کرد:انقلاب اسلامی مسیر بشریت را تغییر داد و به سلطه عالم خاتمه داد و بویژه امریکا دست به موارد متعددی زد که به نتیجه نرسید.
وی افزود:انها فکر میکردند با رحلت امام انقلاب تمام خواهد شد و با رهبری امام خامنه ای,اتاق فکر سلطه گران فعال شد زیرا ناامید و مایوس شدند.
هدایتخواه در ادامه گفت:مطالعات این افراد و کشورها برای مهار فعالیت های انقلاب اسلامی بوده و هست.
مسئول استان قدس رضوی در استان اظهار کرد:برخی از موسسات خارجی بدنبال مهار انقلاب بودند که تئوری های مختلفی را عنوان و اجرا کردند که جواب نداده است و اکنون نقشه براندازی نرم را دنبال می کنند.
وی افزود:این افراد شخصیت هایی را برای اجرای این نقشه همچون افرادی مثل اکبر گنجی و عبدالکریم سروش یا حلقه کیان و سایر افراد دیگری برنامه ریزی کرده اند که تئوری سکولاریزه شدن نظام اسلامی را دنبال کنند.
هدایتخواه گفت:در دهه۸۰اقای موسوی یک تشکلی ایجاد می کند که سه تا مصوبه درج کردند که بن بستی نظام اسلامی را در مصوبات دارد و بدنبال براندازی نرم بودند.
وی افزود:جنبش سبز و قرار دادن دختران با لباس روشن و پیروزی به هر قیمتی از نتایج این جلسات بوده و در جلسات منتهی به انتخابات۸۸جریان و جلسات فشرده تر شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
تاکی خودت را بااین حرف ها سرگرم می کنیمردم دیگه گول این حرفها را نمی خورند خودت از همه بدتری مگه خودت نه از جان باختگان ومریدان احمدی نژاد بودی فتنه احمدی نژاد از همه بدتر بود همه تو زندان اصلاح طلب واصول گرا کشکه ببند در این بازار را
علی بخش تاج ملک یاسوج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
اصولگرا واصلاح طلب واعتدال وفتنه گر وانحراف وبی بصیرتها همش خاص وفامیل هستند دروغه دروهه وکاملا دروغخ فقط بخاطر فریب عوام
اگر هاشمی فتنه گر بود چرا قبرش را زیارتگاه اصولگران وکنار امام خمینی زائر سرای انقلابیون گذاشتند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار