کد خبر: ۶۹۸۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۳ 01 January 2019
شهردار یاسوج گفت: با بهره برداری از خیابان 20 متری شهرک جوشکاران در بهمن ماه ، بخشی از ترافیک خروجی شهر یاسوج به این خیابان در جنوب غرب شهر منتقل می شود.

نستهن مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: ادامه معبر 20 متری شهرک جوشکاران به سبب خاکی بودن و گرد و خاک ناشی از تردد خودروها و تخلیه نخاله های غیرمجاز در این مسیر مشکلات زیادی برای اهالی این مناطق به وجود آورده است.
وی افزود: خرداد ماه امسال شهرداری یاسوج اقدام به بازگشایی این مسیر کرد و هم اکنون پروژه پیشرفت قابل قبولی دارد.
مقدم تصریح کرد: طول این مسیر بیش از 600 متر و عرض آن 20 متر است که 25 هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و خاکریزی داشته و برای آن یک پل موقت که توان عبور سیلاب های فصلی را داشته باشد پیش بینی شده است.
شهردار یاسوج بیان داشت: هم اکنون کار جدول گذاری این پروژه آغاز می شود و همزمان لوله های پل موقت نیز کارگذاری خواهد شد.
وی گفت: پل موقت با ارتفاع 2 متر و عرض 10 متر و همچنین به طول 10 متر بر روی جریان آب ایجاد می شود و امکان تردد در این مسیر را ایجاد می کند.
مقدم افزود: پس از تکمیل جدول گذاری و اجرای سازه پل موقت، بلافاصله عملیات آسفالت این معبر آغاز خواهد شد.
وی بیان داشت: این پروژه در بهمن ماه به بهره برداری خواهد رسید و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
شهردار یاسوج با بیان اینکه هزینه اجرای این طرح بیش از 10 میلیارد ریال است، تاکید کرد: با اجرای این پروژه بخش زیادی از بار ترافیک شرف آبادها و شهرک جوشکاران و همچنین مراجعه کنندگان به آرامستان به جاده کمربندی یاسوج منتقل می شود.
مقدم تصریح کرد: همچنین این مسیر باعث سهولت تردد اهالی چنارستان، جدول غوره، زائران امامزاده مختار (ع) و اهالی بخش کبگیان خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار