کد خبر: ۶۹۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۵ 01 January 2019
 حکومت اردن با ابراز تاسف از اقدام یک وزیرش در لگدمال کردن پرچم رژیم صهیونیستی بر پایبندی خود به معاهده سازش وادی عربه با این رژیم تاکید کرد.

حکومت اردن در واکنش به اعتراض رژیم صهیونیستی به اقدام «جمانه غنیمات» وزیر مشاور در امور اطلاع‌رسانی و سخنگوی رسمی دولت اردن در لگدمال کردن پرچم این رژیم اعلام کرد به معاهده سازش با تل‌آویو پایبند است.

ماجد القطارنه سخنگوی رسمی وزارت خارجه اردن گفت: سفارت اسرائیل در امان در تماس با وزارت خارجه و امور مهاجران خواستار توضیحاتی درباره عبور وزیر مشاور در امور رسانه‌ای و سخنگوی رسمی دولت اردن از روی پرچم اسرائیل در جریان ورود به ساختمان اتحادیه اصناف در روز پنجشنبه شد.

القطارنه افزود : وزارت خارجه اسرائیل همچنین از کاردار سفارت اردن در تل آویو خواسته بود درباره این موضوع توضیح دهد، به طرف اسرائیلی اعلام شد که ساختمان مذکور، ساختمان خصوصی بود و وزیر اردنی از دروازه اصلی برای حضور در نشست رسمی وارد شد.

سخنگوی وزارت خارجه اردن که به نوعی تلویحا از رژیم صهیونیستی به خاطر اقدام وزیر اردنی در لگدمال کردن پرچم رژیم اشغالگر عذرخواهی می‌کرد، اظهار داشت : ما بر احترام دولت اردن به معاهده صلح با اسرائیل تاکید می‌کنیم و وزارت خارجه با این موضوع از طریق کانال‌های دیپلماتیک تعامل می‌کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار