کد خبر: ۶۹۸۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵ 01 January 2019
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانوان نقش اساسی را در تربیت دانش‌آموزان استان برعهده دارند به طوری که ۳۹ درصد فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد را بانوان تشکیل می‌دهند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، اردشیر یاری در نشست هم اندیشی کارشناسان و رابطین امور بانوان شهرستان‌ها و مناطق استان گفت: تلاش می‌شود با برنامه‌ریزی زمینه استفاده بهتر از خدمات رفاهی و ورزشی به این قشر از فرهنگیان فراهم شود.
وی گفت: در دین مبین اسلام به نقش زن و مادر در تربیت فرزندان و کمک به رشد معنوی و اجتماعی خانواده توجه فراوان شده است.
کارشناس مسؤول امور زنان آموزش و پرورش استان هم با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در حوزه زنان و خانواده آموزش و پرورش استان گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی هم پای مردان پررنگ تر از هر دورانی است.
زهرا حسینی گفت: کسب ده ها مقام برتر ملی توسط بانوان فرهنگی استان در رشته‌های مختلف نشان از تعهد و تخصص بالای آنهاست.
وی به طرح‌های اجرایی در حوزه زنان فرهنگی و دختران اشاره کرد و گفت: تا پایان سال تحصیلی بیش از 2 هزار دانش‌آموز و فرهنگی در قالب طرح‌های توانمندسازی آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.
زهرا حسینی گفت: طرح تقویت مهارت‌های گفت‌وگو و ارتباط موثر برای ۶۰۰ دانش آموز دوره اول متوسطه با هدف تقویت مهارت‌های ارتباطی و ترویج گفتمان‌های تحول آفرین جهت رشد فرهنگی و اجتماعی دانش‌آموزان در مدارس استان در حال اجراست.
وی گفت: طرح بهداشت بلوغ برای ۴۸۳ دانش‌آموز و مادران مناطق کمتر برخوردار استان و طرح حقوق و تکلیف برای ۳۰۰ دانش آموز پسر و دختر دوره دوم متوسطه و والدین آنها در شهرستان گچساران و دیگر طرح‌های در حال اجرا برای دانش‌آموزان استان است.
وی به اجرای طرح بانوی نمونه سال برای بانوان معلم و شاغل در ادارات آموزش و پرورش استان برای اولین بار در استان اشاره کرد و گفت: در صورت تامین اعتبار این طرح از امسال در استان اجرا می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار