کد خبر: ۶۹۸۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹ 01 January 2019
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهر یاسوج مرکز این استان بهمن ماه امسال میزبان نخستین یادواره استانی هفت شهید حوزه وزارت کشور است.
به گزارش ایرنا، سید محمدکاظم نظری روز سه شنبه در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: در این یادواره یک روزه یاد و خاطره سه شهید استانداری استان، سه شهید شهرداری یاسوج و یک شهید شهرداری دهدشت گرامی داشته می شود.
وی افزود: مکان پیشنهادی برای برگزاری این یادواره حسینیه ثارالله یاسوج و میزان اعتبار برآورد شده نیز حدود 120 میلیون ریال است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این یادواره با محوریت استانداری استان برگزار خواهد شد.
نظری عنوان کرد: پیش بینی می شود که حدود 400 نفر شامل جمعی از مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد، خانواده شهدا، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم استان در این یادواره شرکت کنند.
وی ابراز داشت: نیمی از هزینه مورد نیاز برای برگزاری این یادواره از سوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و مابقی نیز از سوی شهرداری های یاسوج و دهدشت تأمین شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این یادواره به عنوان یک اقدام ارزشمند باید مطلوب، باکیفیت و پرمحتوا برگزار شود.
نظری اظهار داشت: اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و تبلیغات محیطی لازم در شهرهای یاسوج و دهدشت در مورد برگزاری این یادواره انجام شود.
وی افزود: تا حد امکان از سخنران ملی در این یادواره استفاده شده و زمان و مکان دقیق برگزاری آن نیز هر چه سریعتر تعیین و اعلام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار