بصیرتی که غبارها و نقاب ها را کنار زد و چهره واقعی مدعیان و فتنه گران را نشان داد، چهره کسانی که به خاطر رسیدن به قدرت از هیچ تلاشی حتی ضربه زدن به ریشه های انقلاب و ارکان رکین نظام اسلامی دریغ نکردند.
کد خبر: ۶۹۸۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰ 02 January 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد جامعه جوانان انقلابی عدالت طلب شهرستان چرام در موردحواشی به وجود امده درمراسم ۹دی گچساران بیانیه ای منتشر کرد.

متن بیانیه:

بسم الله الرحمن الرحیم

نهم دی ماه نمایش بصیرت انقلابی مردم بود. بصیرتی که غبارها و نقاب ها را کنار زد و چهره واقعی مدعیان و فتنه گران را نشان داد، چهره کسانی که به خاطر رسیدن به قدرت از هیچ تلاشی حتی ضربه زدن به ریشه های انقلاب و ارکان رکین نظام اسلامی دریغ نکردند. امسال نیز مردم استان ک ب و شهر گچساران مثل مردم همه ی نقاط ایران اسلامی با حضورشان در سالروز حماسه ی نهم دیماه با رهبر خویش عهدی دوباره بستند.مردم با حضورشان چهره کسانی که سال ها با نقاب انقلاب گری در صفوف مردم نفوذ کرده اند و ولایتمداری را فقط در شعار و ظاهر و نه در عمل و رفتار از خودشان بروز داده اند، رسوا کردند.

بیانیه جامعه جوانان انقلابی عدالت طلب شهرستان چرام در موردحواشی به وجود امده درمراسم ۹دی گچساران


در این میان اتفاقی توسط یک شخص در تجمع شهرشهید پرور گچساران حاشیه ساز شد و عده ای بجای اینکه این تجمع را تحسین کنند به آن حاشیه پرداختند. واین مساله را پیراهن عثمان کردند.هر چند این شعاری که از سر احساسات توسط یک شخص بیان شد مورد تایید انسان های عاقل وآزاده نیست و کاری ناپسند بود. اما کسانی که امروز می خواهند خود را به عنوان مدافعان انحصاری آقای هاشمی معرفی کنند باید بدانند که حافظه ذهنی ملت و مکتوبات به جا مانده از دوستان آنها در حمله و تخریب شخصیت آقای هاشمی پاک شدنی نیست.همان تفکری که در روزنامه های زنجیره ای نظیر صبح امروز ، نشاط ،بیان ،مشارکت و... در دهه هفتاد و اوایل هشتادبه تخریب هاشمی می پرداختند ؛ومرحوم هاشمی رفسنجانی را عالیجناب سرخپوشی نامیدند که مسبب قتل های زنجیره ای است.
و هاشمی را شخصیت مستبد و غیر نقدپذیر معرفی میکردند.ونقد هاشمی را مساوی با مرگ می دانستند و....
 تخریب کنندگان دیروز هاشمی امروز به گونه ای دیگر سخن می گویند ومطلب 
 می نویسند.اینها را گفتیم تا معلوم شود جفا کنندگان اصلی به هاشمی چه کسانی اند.چرا آن موقع شما حتی یک آخ نگفتید و از دوستانتان تبری نجستید.
قطعا باید حرمت استوانه های نظام حفظ شود وما نیز چنین می اندیشیم وبه این مساله ایمان داریم.مگر میشود این قانون را درباره یک شخص جاری کرد. اما سایر افراد را توجهی ننماییم.
کاش دوستان فکری شما حرمت سایر علما را حفظ میکردند .کسانی مثل آقایان مصباح یزدی ، جنتی و..... که برای این نظام زحمت کشیده اند.
اما براحتی مورد تهمت و تمسخر قرار میگیرند.
نماینده ی محترم از روح مرحوم هاشمی طلب بخشش کردند.
کاش از پدر ها ومادرهایی که شرمنده ی بیکاری چند فرزند بیکار در خانه هستند طلب بخشش میکرد.
کاش از پدر ها ومادرهایی که فرزندانشان بخاطر کمبودها و...خودکشی کردند وآمار خودکشی در استان ما جزو استان های برتر کشور است طلب حلالیت میکرد.
کاش از سفره های خالی مردم نیز عذر خواهی صورت می گرفت . وکاش وصدها ایکاش دیگر..

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
چقدر خوب بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار