کد خبر: ۶۹۸۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۷ 02 January 2019
فرماندار بویراحمد گفت: تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی با بهره ۴ درصد برای کسانی که در زلزله ۵.۲ ریشتری اردیبهشت دچار خسارت شدند در نظر گرفته شده است.

 شاهرخ کناری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با رایزنی استاندار و مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد پس از اختصاص تسهیلات ۴۰ میلیونی و ۶ میلیون بلاعوض برای تعمیر منازل مسکونی تسهیلات دیگری برای شهرستان‌های بویراحمد و دنا در نظر گرفته شد.

فرماندار بویراحمد عنوان کرد: اخیرا برای شهرستان‌های دنا و بویراحمد ۵۰۰ مورد تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی با بهره ۴ درصد ویژه کسانی که در زلزله ۵.۲ ریشتری اثاث منزل و خودروی آنها دچار خسارت شده در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به کم بهره بودن این تسهیلات گفت: این تسهیلات به کسانی داده می‌شود که در زلزله اردیبهشت ماه شهرستان بویراحمد وسائل خانه و ماشین آنها دچار خسارت شده و همان موقع به بخشداری، فرمانداری، هلال احمر و بنیاد مسکن مراجعه و تشکیل پرونده داده‌اند.

این مسوول عنوان کرد: تا هفته آینده این ۵۰۰ مورد شناسایی و پس از اعلام اسامی افراد به ستاد بحران به بانک‌ها ابلاغ می‌شود تا روند پرداخت تسهیلات به این افراد آغاز شود.

کناری خاطرنشان کرد: این تسهیلات شامل کسانی که اکنون بخواهند تشکیل پرونده بدهند نمی‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار