کد خبر: ۶۹۸۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵ 02 January 2019
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به تصمیم دولت برای واگذاری ۱۰ درصد خدمات آموزشی به بخش غیردولتی گفت: با بررسی بودجه 98 و دقت در تبصره 21 آن تصور تکرار تجربه تلخ گذشته وجود دارد که موجب تضعیف جایگاه تعلیم و تربیت در کشور خواهد شد. امیدوارم کمیسیون تلفیق نگرانی فرهنگیان عزیز را با اصلاح این تبصره بر طرف کند.

به گزارش ایسنا، غلام محمد زارعی نماینده مردم کهگیلویه و بویر احمد در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی، گفت: ملت ایران در سالگرد 9 دی یک بار دیگر بصیرت و وفاداری خود را نشان دادند. این بصیرت شایسته تحسین و قدردانی از این ملت بزرگوار است. 9 دی روز شکست آمریکاست و همواره در تاریخ این ملت ماندگار خواهد بود. حضور مردم باید با تلاش روزافزون دولت و رفع مشکلات اقتصادی، گرانی و بیکاری جبران شود.

زارعی افزود: این سوال وجود دارد که چرا بعد از کاهش قیمت ارز که بهانه‌ای غیر منطقی برای افزایش قیمت‌های داخلی است، قیمت کالاها کاهش نیافته است؟ مردم همچنان شاهد کاهش قدرت خرید خود و خالی شدن سفره‌های خود هستند. امیدوارم پاسخ مسئولانه و جدی به این مطالبه داده شود.

وی ضمن عرض تشکر از وزیر بهداشت و درمان به علت حضور در افتتاح بیمارستان 400 تخت خوابی در بویراحمد گفت: با بررسی بودجه 98 و دقت در تبصره 21 تصور تکرار تجربه تلخ گذشته وجود دارد که موجب تضعیف جایگاه تعلیم و تربیت در کشور خواهد شد. امیدوارم کمیسیون تلفیق نگرانی فرهنگیان عزیز را با اصلاح این تبصره رفع کند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان با اشاره به مشکلات بازنشستگان و ضرورت همسان سازی حقوق‌شان تاکید کرد: وضعیت بازنشستگان اسفبار است. متاسفانه فاصله حقوق بازنشستگان با شاغلین فاصله معناداری است. مشکلات زیادی در زندگی بازنشستگان وجود دارد که امیدواریم با همسان سازی حقوق بازنشستگان برطرف شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار