عشق نسل ما به آقا محسن بینهایت بود.آقامحسن بالباس سبز و ریش قشنگ و چشمان درشت و لبخندامیدوارانه نوستالژی زیبا و پرافتخاری برایمان ساخت که به آن میبالیدیم. دوباره دوستت دارم قهرمان
کد خبر: ۶۹۸۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۶ 02 January 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / در روزهای اخیر یک توئیت در صفحه توئیتری محسن رضایی در خصوص عملیات کربلای 4 منتشر شد که حواشی عجیبی را به بدنبال داشت.
واکنش ها به این توئیت متفاوت بود،برخی ها با اعتماد به فرمانده دوران دفاع مقدس تحلیل های مثبت و برخی ها از فرصت سوء استفاده و حملاتی در فضای مجازی به این فرمانده دفاع مقدس کردند.
پس از واکنش ها که عده ای هم از این شرایط به تعبیر سردار سلیمانی عقده گشایی می کردند ، محسن رضایی در برنامه حالا خورشید حاضر شد و به تشریح این توئیت پرداخت تا اذهان عمومی متوجه واقعیت موضوع شوند.
 افرادی هم بودند که جنس واکنش های منفی شان متفاوت از برخی منتقدین مغرض بود که این افراد بعد از توضیحات محسن رضایی قانع شده و دست از انتقاد برداشتند.
در این بین برادر یک شهید کهگیلویه و بویراحمدی که از توئیت ابتدایی محسن رضایی به خشم آمده بود با ادبیاتی تند به این توئیت پاسخ داد و نوشت :" متاسفم از تعصبی که بهت داشتم . متاسفم از علاقه ای که بهت داشتم.حتی اگه اثبات می شد که خودت عملیاتو لو دادی آسیبش به دوستدارانت کمتر از این پیام بود.
 
دو واکنش متفاوت از یک برادر شهید کهگیلویه و بویراحمد به توئیت محسن رضایی
 
دوباره دوستت دارم قهرمان
قنبر زکی نژاد برادر شهید محمد زکی نژاد که خود یک فرهنگی است پس از این انتقاد تند و پس از توضیحات محسن رضایی در برنامه حالا خورشید ، اینبار در پیج اینستاگرامی خود یک پیام کاملا متفاوت از توئیت قبلی منتشر کرد.
زکی نژاد در این پیام اینستاگرامی در صفحه شخصی محسن رضایی نوشت : " دانشمندان معتقدند عشق و نفرت دریک مدار قراردارند و هر چه شدت عشق بیشتر باشه به همون اندازه میتونه نفرت شدت پیدا کنه. بعد از توییت اخیرمحسن رضایی درباره عملیات کربلای چهار بی نهایت از آقامحسن، قهرمان بی بدیل نوجوانی و جوانیم ناراحت شدم و حتی زیر توییتش اظهار تاسف کردم که آنهمه دوستش داشتم. اما با توضیحات اخیرش تنفرم ته کشید و عشق گذشته هویدا شد. عشق نسل ما به آقا محسن بینهایت بود.آقامحسن بالباس سبز و ریش قشنگ و چشمان درشت و لبخندامیدوارانه نوستالژی زیبا و پرافتخاری برایمان ساخت که به آن میبالیدیم. دوباره دوستت دارم قهرمان
 
دو واکنش متفاوت از یک برادر شهید کهگیلویه و بویراحمد به توئیت محسن رضایی

 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
موگرمون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
درود بر زکی نژاد
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
محسن رضایی دوست دارم هم اینکه یک قهرمانی ملی است و هم در شهرستانی لنده نقش داشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
اقا محسن یک قهرمان بوده وهست وخواهد بودفرمانده بی پروا باش از این ناجوانمردی ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار