دقیقا یک روز پس از پایان سفر قاضی زاده به استان وی در تهران استعفا نامه ی خود را علنی کرد و دلیل آن را هم مباحث بودجه ای و اختلاف خود با دولت در این زمینه عنوان کرد. اما گویا نمایندگان مجلس وزیر بهداشت را که موفق ترین وزیر کابینه می دانند ، حاضر نیستند به همین راحتی اجازه دهند کابینه را ترک کند .
کد خبر: ۶۹۸۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۵ 03 January 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / بعد از سفر قاضی زاده هاشمی به کهگیلویه و بویراحمد و افتتاح چند پروژه و سخنان وی که هم صدا با نمایندگان از وضعیت حوزه زیرساختی بهداشتی و درمانی کهگیلویه و بویراحمد ناله کرد و البته هم قبل از سفر و هم بعد از سفر تمام تلاش خود را برای مرتفع کردن این مشکلات به کار گرفت ، حالا نمایندگان استان هم از تلاش خود برای کمک به وی در حوزه وزارت بهداشت خبر می دهند.
بر اساس این گزارش دقیقا یک روز پس از پایان سفر قاضی زاده به استان وی در تهران استعفا نامه ی خود را علنی کرد و دلیل آن را هم مباحث بودجه ای و اختلاف خود با دولت در این زمینه عنوان کرد. اما گویا نمایندگان مجلس وزیر بهداشت را که موفق ترین وزیر کابینه می دانند ، حاضر نیستند به همین راحتی اجازه دهند کابینه را ترک کند و آنطور که رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی می گوید ، برخی از نمایندگان در حال جمع‌آوری امضای دیگر نمایندگان مجلس برای حمایت از ادامه خدمت سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت هستند.
 

غلام محمد زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج با اشاره به تهیه نامه‌‌ای از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای حمایت از ادامه فعالیت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار داشت: نمایندگان در این نامه از حسن روحانی رئیس جمهور خواستار ادامه فعالیت سید حسن قاضی زاده هستند.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از نمایندگان این نامه را امضا کرده‌اند، عنوان کرد: نمایندگان خواستار رفع موانع بودجه‌ای مورد نظر وزیر بهداشت شده‌اند تا شرایط برای ادامه خدمت وزیر فراهم شود.

زارعی با بیان اینکه نمایندگان مجلس عموما از عملکرد سید حسن قاضی‌زاده هاشمی رضایت دارند و از رئیس جمهور خواهان ادامه خدمت وی در وزارت بهداشت هستند، افزود: باید ببینیم دولت در این زمینه چه تصمیمی می‌گیرد.

وی با بیان اینکه طرح تحول سلامت در زمینه کاهش پرداختی از جیب مردم دستاوردهای خوبی داشته است، ادامه داد: این طرح با هدف افزایش کیفیت خدمات رسانی و همچنین مدیریت هزینه‌های مرتبط نیاز به اصلاحاتی دارد که باید در دستور کار متولیان امر قرار بگیرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بوراحمد ، قاضی زاده هاشمی هم در سفر خود به استان و هم در دفتر خود در تهران در دیدار عدل هاشمی و استاندار با وی دو روز پس از سفر ، قول های مساعدی برای بر طرف نمودن مشکلات بهداشتی و درمانی استان خصوص در بحث تکمیل بیمارستان ها داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار