مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد:
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : تشکیل تیم های توانمندساز در قالب کلنیک های کسب و کار از راهکارهای رفع معضلات واحدها و طرح های تولیدی کهگیلویه و بویراحمد است.
کد خبر: ۶۹۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴ 03 January 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد جلسه انتخابات کلینیک های کسب و کار با حضور 12 شخصیت حقوقی و حقیقی مشاورین و نمایندگان اعضای شورای راهبری استان کهگیلویه و بویراحمد متشکل از اتاق بازرگانی و سازمان صمت استان برگزار شد.

سیدهاشم موسوی در این جلسه اظهار کرد: در راستای اجرای بند ح ماده ۴۶ قانون برنامه ششم و سیاستهای سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، ایجاد و راه اندازی کلینیک های کسب و کار به منظور به ظرفیت رسانی، توانمندسازی، نوسازی و بازسازی کسب وکارها در استان در حال پیگیری و اجراست.

وی در ادامه با اشاره به اهداف این کلینیک ها تصریح کرد: نهادینه کردن فرهنگ مراجعه صاحبان کسب وکاربه مشاوران ومتخصصین برای حل مشکلات بنگاه‌های تولیدی                    عارضه یابی، آسیب شناسی و ارائه راه حل مناسب جهت رفع مشکل آنها، ایجاد ارتباط نزدیک بین بنگاه های تولیدی و مشاورین حرفه ای و ارائه دهندگان خدمات کسب وکار،تسهیل حضورمشاورین حرفه ای درمحل شهرک و نواحی صنعتی، افزایش ظرفیت بنگاههای تولیدی، فعالسازی واحدهای راکد و نوسازی و بازسازی آنها و ... از مهمترین اهداف تشکیل کلینیک های کسب و کار و تیم های توانمند ساز است و بخش خصوصی به دلیل ماهیت و نوع عملکرد خارج از محدودیت ها می تواند توانمند تر و با قدرت تر در گشایش مشکلات حوزه تولید و صنعت اقدام و راهبری نماید.

سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: با برگزاری فراخوان عمومی و شرکت مشاور و تشکیل کمیته تخصصی و انجام مصاحبه، 8 شرکت مشاوره برای حضور در انتخابات مجمع شرکت کردند که با برگزاری انتخابات ۵ نفر از مدیران  شرکتهای مشاوری کسب و کار با کسب بیشترین آرا به عنوان اعضای هیئت مدیره هاب کلینیک و مرکز کلینیک انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 12 شرکت مشاوره مهندسی در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار یاسوج 3 مستقر هستند که در زمینه های «بهبود کیفیت، دانش‌بنیان، آموزش های مهارتی و مدیریتی، صادرات و واردات، تدوین استاندارد، مالی،حسابداری و تبلیغات، برندینگ» به واحدهای تولیدی و صنعتی،  آماده ارائه خدمات مشاوره مهندسی می باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار