حوادث رانندگی حجم زیادی از اخبار حوادث را به خود اختصاص می دهند اما برخی حوادث هم وجود دارد که سهل انگاری ها عامل اصلی وقوع آن ها است. مسمومیت های گاز co از جمله حوادثی است که به راحتی قابل کنترل و جلوگیری هستند اما هر از چند گاهی از این دست حوادث گزارشاتی مخابره می شود.
کد خبر: ۶۹۹۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷ 03 January 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / انتشار اخبار حوادث بیش از هر هدف و دلیلی برای قرار گرفتن بر روی خروجی خبرگزاری ها و سایت های خبری ، می تواند هشداری باشد برای دیگران تا بدانند که برخی حوادث چگونه می توانند منجر به خسارات غیر قابل جبران تبدیل شوند. حوادث رانندگی حجم زیادی از اخبار حوادث را به خود اختصاص می دهند اما برخی حوادث هم وجود دارد که سهل انگاری ها عامل اصلی وقوع آن ها است. مسمومیت های گاز co از جمله حوادثی است که به راحتی قابل کنترل و جلوگیری هستند اما هر از چند گاهی از این دست حوادث گزارشاتی مخابره می شود
بالاخره قاتل نامرئی جان  یک دشت رومی را گرفت
رئیس اورژانس ۱۱۵ استان گفت: قاتل نامرئی در دشتروم (بویر احمد) جان یک نفر را گرفت.
جلال پورانفرد عنوان کرد: در ساعت ۱۲:۵۵ امروز پنجشنبه سیزدهم دی ماه ۹۷ بنا  به گزارشی به مرکز ارتباطات یاسوج مبنی بر بی پاسخ بودن آقای ۷۸ ساله ای در منزلی واقع در روستای دشت روم بلافاصله اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شد.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه آمبولانس اورژانس بعد از یک دقیقه از مدت تماس بر بالین بیمار حاضر شدند افزود: متاسفانه این آقای ۷۸ ساله جان خود را از دست داده بود.
وی با اشاره به اینکه  گاز co گازی بی رنگ و بی بو است  اذعان کرد: مردم عزیز در فصل سرما  باید نسبت به وسایل گرمایشی خود و خانواده دقت بیشتری بنماید چرا که این قاتل نامرئی در کمین است و در طول سال بخصوص فصل سرما بعلت نصب غیر استاندار وسایل گرمایشی جان خیلی از هموطنان عزیز  را میگیرد.
  رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه استان  بابیان اینکه در هنگام رسیدن تکنسین های اورژانس بر بالین بیمار هیچ گونه علایم حیاتی نداشت و کاملا سیانوز شده بود افزود:  بنا به گزارش رسیده علت مرگ این پیرمرد ۷۸ ساله  وسایل گرمایشی ( اجاق گازی )بود که در اتاقی بدون دودکش و روزنه استفاده میکرد.

انحراف پژو۴۰۵  پنج مصدوم بر جا گذاشت
به علت انحراف خودروی پژوی ۴۰۵ در کمربند یاسوج به اصفهان ۵ نفر مصدوم شدند.
جلال پوران فرد افزود: این حادثه در ساعت ۱۸ و ۱۹ دقیقه  امروز پنجشنبه ۱۳ دی ماه سالجاری به وقوع پیوست که ۵ مصدوم درپی داشت.
پوران فرد تصریح کرد: در پی اعلام این خبر بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و هر پنج مصدوم حادثه انحراف پژو را بعد از اقدامات اولیه اورژانسی  ۳ مصدوم را در محل مداوای سرپایی و ۲ مصدوم دیگر را جهت بررسی های پزشکی بیشتر به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال دادند.
برخورد وحشتناک دو خودروی زانتیا در ۵ کیلومتری پتروشیمی مارگون
در خبری دیگر رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از تصادف وحشتناک دو خودروی زانتیا با هشت مصدوم  خبر داد.
جلال‌پوران فرد با بیان اینکه این تصادف در ساعت ۱۹ و ۳۸ دقیقه امشب  به مرکز ارتباطات دیسپچ یاسوج اطلاع داده شد افزود بلافاصله ۳ دستگاه آمبولانس از مناطق مارگون دمچنار و پاتاوه به محل حادثه اعزام شدند
پوران فرد با بیان اینکه این تصادف در ۵ کیلومتری پتروشیمی سقاوه مارگون با برخورد شاخ به شاخ شدن دو خودروی زانتیا به وقوع پیوست افزود: به علت آسیب های شدید و وضعیت بد حال  هر ۸ مصدوم سرنشینان دو خودرو توسط اکیپ‌های اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند.
پوران فرداذعان کرد:  آمبولانسهای اورژانس هم اکنون  در مسیر مارگون به سمت  یاسوج  در حرکتند.
گفتنی است وضعیت مصدومان بدحال گزارش شده است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار